n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: איבדה ארנק בעת סידורים והופתעה כשהגיעה הביתה

ראשון לציון: איבדה ארנק בעת סידורים והופתעה כשהגיעה הביתה

"זה מעצבן לאבד ארנק גם אם לא היה לי שם כסף מזומן, מדובר במסמכים, כרטיסי אשראי ועוד, וכבר ברכב לפני שנסעתי בעצת משפחה החלטתי לבטל את הכרטיסי אשראי, ובמקביל כתבתי פוסט בפייסבוק שאם מישהו מצא את הארנק אשמח לקבל אותו חזרה"

הפתעה עד פתח הבית
הפתעה עד פתח הבית

"עמדתי מול הדלת ורעדתי כולי, התרגשתי, איזה אנשים טובים יש כאן", כך מספרת אוריין ארניה בת ה34 תושבת שכונת רביבים על החוויה שעברה אתמול בשעות הבוקר.

"אתמול יצאתי לסידורים לדואר בערך בשעה 11 בבוקר" מספרת אוריין, "במרכז המסחרי של רחוב אברבאנל נכנסתי גם למאפיה וקניתי כמה דברים, כשהגעתי לרכב עם כל השקיות לא מצאתי את הארנק שלי שהיה מתחת לבית שחי שלי".
אוריין יצאה מהרכב וחזרה לחנויות שהיתה בהם, חיפשה על המדרכה ובכל מקום אפשרי אבל הארנק כאילו בלעה אותו האדמה.
"זה מעצבן לאבד ארנק גם אם לא היה לי שם כסף מזומן, מדובר במסמכים, כרטיסי אשראי ועוד, וכבר ברכב לפני שנסעתי בעצת משפחה החלטתי לבטל את הכרטיסי אשראי, ובמקביל כתבתי פוסט בפייסבוק שאם מישהו מצא את הארנק אשמח לקבל אותו חזרה. נסעתי הביתה עם הרגשה לא נעימה אבל כשהגעתי הביתה על דלת הכניסה חיכתה לי הפתעה! הארנק היה על הידית, אני לא יודעת מי האדם שהגיע עד אלי הביתה ושם לי את הארנק אבל זה היה פשוט מרגש, הוא לא השאיר פתק שום דבר, נסע עד פתח ביתי ושם את הארנק.  עמדתי מול הדלת ולא האמנתי. ממש התרגשתי זה היה באמצע היום, אותו אדם לא חיכה אפילו ללילה.
את רוצה לומר לו משהו לאותו אדם?
"אני רוצה להגיד לו שאני שמחה שיש עוד אנשים טובים כמוהו, שישכפלו אותו, שהוא עשה דבר גדול אנושי ומרגש ושאשמח לומר לו תודה".

אוריין ארניה
אוריין ארניה

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות