n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: משמר השכונות בעיר הולך ומתרחב

ראשון לציון: משמר השכונות בעיר הולך ומתרחב

בנחלת יהודה פועל הפרוייקט מספר שנים, כעת בעידודו ודחיפתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בבצקי נפתחו שתי קבוצות נוספות, בנווה ים ונווה חוף שנחנכה בסוף שבוע האחרון

מתנדבי משמר השכונה
מתנדבי משמר השכונה

מתרחב פרויקט גיוס מתנדבים למשמר השכונות, במטרה לפעול בכמה שיותר שכונות בראשון לציון, זאת על מנת להיאבק בוונדליזם, פריצות לבתים וגניבת רכבים.
פרויקט משמר השכונות פועל בהצלחה כבר מספר שנים בשכונת נחלת יהודה, עם יותר מ-120 מתנדבים, כעת בעידודו ודחיפתו של סגן ראש העיר ומחזיק תיק הביטחון מקסים בבצקי נפתחו שתי קבוצות נוספות, בנווה ים ונווה חוף שנחנכה בסוף שבוע האחרון.
ל"גל גפן" מסביר בביצקי על החשיבות במשמר השכונה: "לשמחתי יש לי ולמתנדבים ניסיון חיובי עם משמר הנחלה, כאשר מדי לילה מתקיים סיור מתנדבים בשכונה, כמו כן לפני מספר חודשים הצטרפו תושבי נווה ים למשמר, כאשר יש כבר 68 מתנדבים.
אנו מקצים למתנדבים חולצות, מכשיר קשר ורכב של החברה לביטחון. כל המתנדבים עוברים הדרכה לגבי התנהלות בשטח.
בסוף שבוע האחרון יצאה לדרך המשמרת הראשונה של משמר תושבי שכונת נווה חוף, זה בהחלט מעודד לראות את האכפתיות של התושבים, אני שמח שמצטרפים אלינו מתנדבים חדשים.

התחלתי להוביל את פרויקט משמר השכונות לפני שנה וחצי וזו השכונה השנייה שהצטרפה אלינו. נשתדל להרחיב זאת לשאר השכונות בעיר,

כל מי שמעוניין מוזמן לפנות אלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות