n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשל"צ: גרה בדירה שבורה לאחר שפועל גנב את כספה ונעלם

ראשל"צ: גרה בדירה שבורה לאחר שפועל גנב את כספה ונעלם

"מכל הריהוט בבית נשאר רק סלון ומיטה, הבית פרוץ לקור ולגשם שהספיק לרדת ללא חלונות, קור כלבים, חשמל חי נמצא בדירה שיכול בכל רגע לחשמל אותה למוות"

חול במקום רצפות בדירה
חול במקום רצפות בדירה

הפעילה החברתית ועורכת הדין בובה לוי חשבה שראתה כבר הכל, אבל ביום חמישי בלילה היא הגיע לדירה של ד' בת ה-47, אם יחדנית לילד מתבגר המתקיימת מקצבת נכות ולא האמינה שכך חיה אישה כבר חצי שנה: קירות שבורים, רצפה שבורה, ללא חלונות בויטרינה בסלון, קור שחודר לעצמות, ללא שירותים ובד במקום דלת שלא יראו השכנים. לפני מספר חודשים הוציאו מהרווחה את בנה של נ' מהבית וכעת בגלל המצב הקשה שנמצא הבית, הוא אינו מגיע כלל לבית אימו.
"כשהגעתי לדירה לא האמנתי שככה אישה יכולה לחיות חצי שנה ואף אחד לא באמת יודע" מספרת בובה לוי, "מכל הריהוט בבית נשאר רק סלון ומיטה, הבית פרוץ לקור ולגשם שהספיק לרדת ללא חלונות, קור כלבים, חשמל חי נמצא בדירה שיכול בכל רגע לחשמל אותה למוות, אני פשוט הגעתי הביתה ובכיתי, לא יכולתי להתכסות בשמיכה שלי בלילה בידיעה שיש אישה שחיה בקור כזה".

 

 

 

לוי לא היססה לרגע היא הזמינה את סגן ראש העיר מוטי עג'מי שיראה את מצב הדירה, ובשעה אחת עשרה בלילה הוא הגיע והבטיח שיעשה ככל יכולתו לסייע.
"הצלחנו במספר ימים בודדים למצוא אנשים שהם באמת מלאכים שארגנו קצת את הבית אבל כדי לשפץ אנחנו חייבים את עזרת הציבור" היא אומרת  "ישבנו רק על עליות של חומרים כמו צבע, ריצוף שירותים קירות וכו'  והגענו לכ-30 אלף שקל רק החומר, את העבודה נצליח בעזרת אנשים טובים לסייע ולעשות ללא תשלום".
"אפילו אסלה לא היתה בבית" מספרת בכאב בובה "זה אחד המקרים הקשים שראיתי בחיי, איך אפשר לקחת כסף ולהעלם ולנצל ככה אנשים במצוקה נפשית? האדם שהיה צריך לשפץ את הבית, דאג לקחת את הכסף ופשוט נעלם, השאיר חורבה, קור אימה בבית בלי חלונות, בכל לילה היא ישנה צמוד לרדיאטור". 
בובה לוי פתחה פייבוקס למימון השיפוץ והיא קוראת לכל מי שרק אפשר לסייע: https://payboxapp.page.link/zMiFoQPQ7bAFBSZp6

מוטי עג'מי סגן ראש העיר ומחזיק תיק הרווחה מסר לגל גפן ראשון לציון: "לשמחתי התגייסה קבוצה בהובלת בחור מקסים בשם גילי שמשפץ, אנו נסייע עם חומרים ובשלב שני אם יזדקקו נפעיל גם את סיירת התיקונים. כמו כן נממן מלון בתקופת השיפוץ".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות