n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

הכניסה ללא עלות למוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית, מרכז שנקר לחקר העיצוב בישראל ומוזיאון האדם והחי ולעשרות מוזיאונים ברחבי הארץ

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג
מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

איגוד המוזאונים הישראלי והמוזאונים ברחבי הארץ, מזמינים את הציבור הרחב לבקר בעשרות מוזאונים ללא עלות, לרגל יום המוזאונים הבין-לאומי, שיחול ביום חמישי, ה-9 במאי 2024.

השנה מתקיים יום המוזאונים הבינלאומי בסימן: מוזיאונים למען חינוך ומחקר, המדגיש את חשיבותם המשמעותית של מוזיאונים כמוסדות חינוך דינמיים המטפחים למידה, גילוי והבנה תרבותית. את תפקידם של מוזיאונים ומוסדות תרבות בהענקת חוויה חינוכית הוליסטית, מכילה וברת -קיימא. איתם ודרכם נחשוב מחדש על החינוך, על עתיד שבו שיתוף ידע יתעלה על מחסומים; שבו חדשנות מתאחדת עם מסורת. הצטרפו אלינו ותחקרו את שפע הידע שיש למוזיאונים להציע.

יום המוזאונים הבינלאומי נחגג מדי שנה, למעלה מ- 45 שנה, ברחבי העולם במהלך חודש מאי במטרה להגביר את מודעות הציבור לחשיבות תרומתם של המוזאונים לחברה, לעודד אותו להרחיב את אופקיו ולהנגיש לקהל הרחב את תחומי המדע, האמנות, האדריכלות, היסטוריה ומורשת תרבותית – המוצגים במוזאונים. בשנה שעברה השתתפו באירוע כ 75 מוזיאונים מכל רחבי הארץ, ואילו השנה יקחו חלק ביום מיוחד זה מעל ל 100 מוזיאונים מהצפון ועד הדרום וגם ברמת גן. 

בנוסף לכניסה החופשית, יקיימו המוזיאונים שלל פעילויות לקהל הרחב:  במוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית מציעים מפגש וירטואלי עם דניאל יהל – אמן בינתחומי ואיש חינוך, אשר חי ויוצר בניו-ג'רזי, ארה"ב. במוזאון ננו – מוזאון פטר לאמנות ולמדעי הננו  תוכלו להנות מסיור מיוחד ברחבי התערוכה העכשווית בו תכירו את תוצרי שיתופי הפעולה הנמצאים רובם בתהליך, תשמעו על התפתחות הפרוייקטים, על האתגרים בלווי שיתופי פעולה כאלה ועל תפקידו של המוזיאון כיוזם המחולל מהלכים מסוג זה. מוזיאון האדם והחי יקיים סדנת איור מדעי – "מהתבוננות לצורה וצבע" . המשתתפים בסדנה יבחנו את עקרונות האיור המדעי ויתנסו בתהליך של התבוננות במוצגים ביולוגים ואיורם על דף באמצעים מגוונים ועוד.

 

יום המוזאונים הבינלאומי 2024, יום חמישי, 9 במאי, בתל אביב- יפו, רמת גן וברחבי הארץ הכניסה חופשית

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-16 at 16.54.46_54b8f1fb

שני תינוקות ננעלו ברכב בבת ים

תפריט נגישות