n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

בשטיינברג מסכמים את עונת החורף

באולם התרבות ע"ש שטיינברג בחולון, מתכוננים לעונת קיץ מלאה בהופעות ומסכמים את מפגשי הזמר שעלו על הבמה באולם, בחודשים האחרונים

3
צילום: מרכז שטיינברג חולון

במרכז המוסיקה שטיינברג, מסיימים בימים אלו את עונת החורף של "מפגשי זמר" במהלכה הופיעו על במת האולם, בין היתר: דורון מזר, סי היימן, שרהל'ה שרון, חנן יובל, הפרוייקט של רביבו, דפנה ארמוני ועוד רבים וטובים… כעת, מכינים בשטיינברג לקהל הרחב, את תוכנית עונת הקיץ עם הבטחה להופעות לא פחות מוצלחות ואמנים אהובים נוספים.

מאולם התרבות שטיינברג מסרו: "קהילת תרבות יקרה, אנו רגע לפני סיום עונת החורף באולם התרבות חולון ע״ש שטיינברג, עונה בה הענקנו לכן ולכם הופעות ומפגשי זמר עם מיטב האמנים הישראלים בשיתוף אגף התרבות, עיריית חולון ורשת קהילה ופנאי.

אולם התרבות ע"ש שטיינברג מתכונן לקראת מופעי עונת הקיץ של סדרת מפגשי הזמר ומזמין אתכם להתעדכן ולעקוב אחרינו באתר: https://shtainberg.holonet.co.il/, בפייסבוק ובקבוצת הוואטסאפ בה תקבלו עדכונים שוטפים בנוגע לכל האירועים. להצטרפות לקבוצה, לחצו כאן "

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

7a616e38-0ec7-4464-8862-dd57ac082bc9

במצב חרום: עיריית רחובות קיימה תרגיל רחב היקף המדמה תרחיש של מספר נפילות טילים בעיר בו-זמנית

תפריט נגישות