n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / בזכות הקורס של פורום נשים רחובות: נבחרת דירקטוריות של תושבות העיר

בזכות הקורס של פורום נשים רחובות: נבחרת דירקטוריות של תושבות העיר

פורום נשים רחובות יזם קורס להכשרת דירקטוריות, במיוחד לתושבות רחובות מטרת הקורס היא להכשיר ולחזק נשים ומנהלות, ולהקנות להן מיומנויות שיסייעו להן להשתלב בעמדות ניהול בכירות במערך הניהול העסקי והציבורי

קורס דירקטוריות
נבחרת הדירקטוריות בוגרות הקורס הנוכחי עם ח״מ אוה גור ואביבה חלבי. צילום: באדיבות דוברות עיריית רחובות

הקורס להכשרת נשים תושבות העיר כדירקטוריות בחברות ציבוריות, פרטיות ועסקיות הינו יוזמת פורום הנשים של עיריית רחובות, בשיתוף המרכז להשתלמויות "בר אילן". מטרת היוזמה הינה להכשיר מועמדות לתפקיד דירקטוריות, לחזק נשים ומנהלות להשתלבותן בעמדות ניהול בכירות, להעניק למשתתפות ידע, כלים ומיומנויות שיסייעו למלא את תפקידן במערך הניהול העסקי והציבורי.

תכנית הלימודים כוללת מגוון רחב של נושאים, בין היתר, נושאים משפטיים כגון דיני חברות, הדירקטוריון, ההנהלה ובעלי המניות, ועדת ביקורת, אתיקה ואחריות דירקטורים, נושאים פיננסיים, כגון הכרה וניתוח של דו"חות כספיים ועוד.
הקורס הועבר על ידי צוות מרצים מיומן בעל ניסיון עשיר בשוק העסקי והציבורי, והוא נמשך על פני 12 מפגשים שבועיים.

משתתפות הקורס העניקו משובים חיוביים וחמים על הקורס:

יעל גוראון : "קורס דירקטוריות היה הזדמנות מעולה להכיר את עולם העסקים מנקודת מבט חדשה. להיחשף לאינטרסים של חברות גדולות, ולהכיר את האופן שבו כסף וכוח נפגשים. המרצים היו מצוינים וחבורת הנשים שלמדה יחד הייתה מגוונת מאד. גם דרך הזום הצלחנו ליצור קשרים, לצחוק וללמוד יחד. התמחות כזו בעיר, בחסות פורום נשים מעשירה וחשובה מאד. תודה גדולה על זה."

יפית ווקנין גדסי : "נרשמתי לקורס כדי להרחיב את הידע האישי והניהולי שלי, ובמטרה להשפיע כאישה בחברת מקבלי ההחלטות אשר רובם המוחץ הוא גברי. אני רואה זאת כשליחות וייצוג מגדרי. הקורס ההיברידי היה מאוד מקצועי ומעשיר על אף חששותיי – שלא "אתחבר" למרצים ולמשתתפות דרך המסך -צלחתי תרתי משמע את האתגר וסיימתי את קורס הדירקטוריות בהצלחה! עכשיו רק נותר לי למצוא כסא ריק ומשרת חלומות."

 

ראש העיר, רחמים מלול: "זוהי יוזמה מבורכת נוספת של פורום נשים רחובות, שפועל ללא ליאות לקדם נשים תושבות העיר בכל תחום אפשרי. אני שמח שבזכות יוזמה זו נשים נוספות יוכלו להשתלב בדירקטוריונים ובשדרה ניהולית בכירה. אני מזמין את תושבות רחובות לקחת חלק במגוון הפרויקטים של פורום נשים לאורך כל ימות השנה"

ח"מ אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה, יו"ר הפורום לקידום מעמד האישה: " עוד קורס הסתיים, נשים נוספות יוצאות לדרך של קידום אישי ומקצועי, להשתלב בתפקידים ניהוליים, להיות חלק ממקבלי ההחלטות. כיום יש יותר ויותר דירקטוריות במשרות ציבורים והשאיפה היא שמחצית מהדירקטוריות במדינת ישראל יהיו נשים, נשים ראויות כל אחת לפי תחומה. אני מזמינה נשים להשתתף במגוון הקורסים המקדמים בפורום נשים רחובות. ותודה לאונ' בר אילן על השיתוף פעולה וההנגשה של הקורס לתושבות רחובות"

אביבה חלבי, יועצת רה"ע לקידום נשים: "רחובות זכתה באות המגדר מטעם "עמותת כן" על המספר הגבוה של מנהלות בתפקידים סטטוטוריים ברשות המקומית. וזו הפעם השנייה שרחובות זוכה באות זה. בדומה לדירקטוריות שגם להן יכולת השפעה, קבלת והובלת החלטות בדרג גבוה. השנה לראשונה הקורס היה מקוון . ועל אף זאת היתה שביעות רצון גדולה. אני מודה לסילבי דימנד על ריכוז הקורס היחודי הזה״

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות