n
דף הבית / רמלה לוד / חדשות רמלה-לוד / רמלה: חדשנות גם בתחום הקריאה

רמלה: חדשנות גם בתחום הקריאה

לראשונה ברמלה:  ביה"ס "מענית", ישתתף בפיילוט קריאה מקוונת, יחד עם עוד 9 בתי ספר ברחבי הארץ בלבד

WhatsApp Image 2023-02-28 at 16.10.02
קרדיט צילום: באדיבות בית ספר מענית

 

שרה ,סיסי, דוד מנהלת בית ספר "מענית", רמלה, מחפשת תמיד כיצד ליישר קו עם חדשנות ודיגיטל כדי לשפר את היכולות של התלמידים הלומדים בו. כששמענו שישנה מערכת שמאפשרת חווית קריאה מקוונת – ביקשנו לקחת חלק בפיילוט ואנו שמחים שנבחרנו".

 

חדשנות בתחום הקריאה ברמלה: בית ספר "מענית" בעיר, נבחר להשתתף בפיילוט קריאה חדש במסגרתו תלמידים בכיתות ה' , ו' יוכלו לקרוא ספרים בצורה מקוונת. הדבר התאפשר, לאחר ש'המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך' חבר לשיתוף פעולה עם מערכת  LightSail , היוצרת ספריות און ליין לקריאה מקוונת, ולאחר שביצעו במערכת התאמה לשפה העברית, הם יוצאים לפיילוט ראשוני,  בחלק מבתי הספר בארץ, בהם פועלות תוכניות כישורי השפה של המרכז. בית ספר מענית, רמלה הוא אחד מתוך 10 בתי ספר ברחבי הארץ המשתתפים בפיילוט.

 

שרה ,סיסי, דוד מנהלת בית ספר "מענית", רמלה: כבית ספר המחפש כל העת אחר החידושים האחרונים כדי להעשיר את התכנים הנלמדים ולהציע חינוך מתקדם לתלמידים, שמחנו על פניית המרכז הישראלי לחדשנות בחינוך,  להשתתף בפיילוט הקריאה המקוון. אין לי ספק שהתלמידים שלנו ייהנו מחוויית קריאה שונה שתדחף אותם לקרוא עוד ועוד ספרים. אני כבר יכולה להגיד שהרבה זמן לא קרה שהתלמידים מחכים בקוצר רוח לשיעור שפה".

(ציטוט של סיסי: מבחינתי מערכת LightSail מאפשרת שימוש מיטבי בכלי אהוב על התלמידים לעידוד הקריאה ואהבת הקריאה)

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

כנסיית השכל קרדיט צילום מאיר כהן פטור מתשלום

פסטיבל במזרח ה-8 בלוד יתקיים בחנוכה

תפריט נגישות