n
דף הבית / בת ים / בת ים פלילי / תושבת ראשל"צ פצועה אנוש מירי אל רכבה, כשנסעה בבת ים

תושבת ראשל"צ פצועה אנוש מירי אל רכבה, כשנסעה בבת ים

האישה, עדי פרץ, נסעה ברחוב הנביאים כשנורתה ברכבה ומאחוריה ישבה בתה בת ה-4 שלא נפגעה. מחקירה ראשונית של המשטרה, גוברת ההערכה כי האישה נקלעה לקרב יריות בין עבריינים וספגה כדור תועה רק בגלל טעות בזיהוי

צילום מזירת האירוע תיעוד מבצעי מדא
צילום מזירת האירוע תיעוד מבצעי מדא

ביום שני, קצת אחרי השעה 8 בערב התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על פצועה ברחוב הנביאים בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח וולפסון אישה כבת 37 במצב בינוני עם פציעה חודרת כתוצאה מירי.

עד הגעתה אל בית החולים הוחמר מצבה ומהמרכז הרפואי וולפסון נמסר כי מצבה קריטי והצוותים נלחמים על חייה אחרי שספגה פגיעת ראש. היא הועברה אל בית החולים איכילוב להמשך טיפול.

המשטרה פתחה בחקירה, עם קבלת הדיווח במוקד 100 בדבר אירוע הירי לעבר רכב האישה בבת ים. בתוך כך, שוטרי מרחב איילון ביצעו סריקות אחר מבצע העבירה, לצד איסוף ממצאים בזירה ע"י חוקרי המז"פ במסגרת חקירה שנפתחה. הרקע והנסיבות בבדיקה.

החובשים של מד"א חגי נתני ויוסף ששון סיפרו: "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה. העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה."

מחקירה ראשונית של המשטרה, גוברת ההערכה כי האישה- עדי פרץ תושבת ראשון לציון, נקלעה לקרב יריות בין עבריינים וספגה כדור תועה רק בגלל טעות בזיהוי. עדי ראייה מסרו כי ראו אדם עומד על המדרכה ויורה אל עבר הכיכר בזמן שהרכב שנפגע עבר בו. בעקבות הירי, הנהגת איבדה שליטה ועלתה עם הרכב על המדרכה. החקירה הועברה לטיפול ימ"ר תל אביב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-18 at 17.23.45_99d72a7f

שחקן צפרירים חולון הורחק ל-99 שנים!

תפריט נגישות