n
דף הבית / רמת גן / רמת גן:" לא בחרנו לחיות לצד עבריין כשכן"

רמת גן:" לא בחרנו לחיות לצד עבריין כשכן"

תושבי שכונת שיכון ותיקים חוששים לצאת מהבתים.הסיבה,מטעני חבלה,רימון ויריות לעבר בניין בו מתגורריים הוריו של עבריין ידוע

ניידת משטרה צילום פרטי

מטענים,רימון אזהרה,וקולות של יריות,אלו החוויות שעברו בשבועיים האחרונים תושבי שכונת היוקרה ברמת גן,שמצידם כבר חוששים לצאת לרחובות.

 

לפני כשבועיים, נזרק מטען חבלה ליד בית הוריו של העבריין נאור סוכר,זו אינה הפעם הראשונה שבה מטען חבלה נשלח לעבר בית הוריו של מי שמוכר למשטרה ונחשב למקורב למשפחות הפשע הגדולות בישראל,והשכנים ברחוב,חוששים לצאת מהבתים.

 

"לפני שנה זה קרב, היינו המומים מקולות הנפץ ועד שנרגענו מהסיטואציה הנוראית הזו,לפני כמה שבועות זה קרה שוב,למזלנו זה קרה כשלא היה איש ברחוב,אבל מי יודע איך זה יכול היה להסתיים אחרת?" אומר לגל גפן רמת גן,אריאל,תושב אחד הבתים הסמוכים.

 

אתמול, שני,געשה קבוצת הוואטאפ של השכונה, הים בעקבות יריות שנשמעו היטב,התושבים הביעו את תסכולם בקבוצת הוואטאפ השכונתית וראש העיר,כרמל שאמה הכהן,מיהר לעשות סדר וכתבאתמול אחרי האירוע החריג שיגר ראש העירייה כרמל שאמה-הכהן הודעה לתושבים, וניסה להרגיע: "ביצעתי שיח של הערכת מצב עם מפקד התחנה שעדכן אותי שהיה נוכח בשטח ודיבר עם לא מעט תושבים, גם עם מנכל העירייה, מוטי כהן, מפכ"ל המשטרה בתקפידו הקודם. מה שאני כן יכול לעדכן שהחקירה מתקדמת מאוד, לא שזה מנחם מישהו כל עוד נשמעים קולות ירי בלב שכונת מגורים שקטה, אבל זה משהו חשוב שייאמר. מחר בבוקר היעיריה מצידה בגבולות הסמכות שלה, הרי אין לי אפשרות והמסכות להתמודד עם עבריינים ועם ירי, אבל גם תחושת הביטחון היא דבר שמאוד חשוב, ונוכחות של המשמר העירוני ומאבטחים חמושים על אופנועים שיהיו בכניסה לבית הספר ועל ציר ההגעה לבית הספר".

 

"זו סיטואציה מאוד לא נעימה,יש בשכונה הזו ילדים משפחות ומבוגרים,היריות והפחד התמידי הזה ממישהו שיכול לצוץ וברגע להרוג אנשים היא נוראית"אומר תושב אחר ומוסיף "אבדה לנו תחושת הביטחון,ראש העיר מנסה להשרות רוגע אבל ברגע האמת כולם פה ממש מפחדים.לא בחרנו לחיות לצד משפחה של עבריין ונראה שלמשטרה אין יכולת להתמודד עם המצב.אז היתרון הוא קל,שהתושבים ישבו בבתים עד שיקרה אסון ואולי מישהו יתעורר. זו התחושה". הוא מסכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

8 תגובות

  1. לכל המסכנים שחושבים שרמת גן זה סטייל…

    • זה לא משנה איפה תגורי היכן שנימצאים עבריינים ומשפחותיהם זה לא סטייל.
      גם לא קיסרייה ורמת אביב.

    • היית מתה לגור ברחוב הנרקיסים, אבל בכל מקום יכול להתיישב שכן מהגיהינום. אין חסינות מפני זה אפילו באי בודד.

  2. העבריין הזה אפילו לא בעל הבית שם, הוא פלש לשם במרמה ובית המשפט ביטל את השתלטות העבריין על הבית.
    יש להעיף אותו משם.

  3. ההורים שלו גרים שם מסכנים גם הם לא אשמים זה רק לאיים עליו אבל עצה שלי תתפללו על זה שייפסק רק תפילה קורעת את רוע הגזירה!

  4. הממשלה והעיריה ומשטרה עושים בכוונה שכונה שכונה הם שמים מפגעים פושעים יריות מסתננים לכלוך רעש בנייה כל שכונה והפטנט שלה ולמה?! לסלק את התושבים ולבנות מגדלים לאוליגרכים ולפושעים ולמקורבים ומשפחותיהם ג'נטרפיקצייה

  5. הוא ילד סוכר

  6. אין במדינה שלנו חוק,
    חיילים מסכנים חיים להגן עלינו מבחוץ
    ואין מי שיגן עלינו מבפנים
    הם מתים לחינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות