n
דף הבית / עמוד הבית ראשי / תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

תכירו את הדוקטור: אביב גפן יקבל תואר לשם כבוד

הזמר והיוצר אביב גפן יקבל תואר דוקטור לשם כבוד מטעם אוניברסיטת בר-אילן

7ddb6718-d11f-4b8f-b8cf-ba67140048be

אוניברסיטת בר־אילן מעניקה תוארי דוקטור לשם כבוד לנשים, לגברים ולארגונים שלפועלם השפעה מיטיבה עמוקה על ישראל.במכתב מנשיא אוניברסיטת בר-אילן פרופ' אריה צבן לאביב גפן, בשם ועדת התואר נאמר: "אוניברסיטת בר-אילן מתכבדת להעניק לך תואר דוקטור לפילוסופיה לשם כבוד לשנת תשפ"ד 2024. הוועדה להענקת התואר זיהתה את הערכים הראויים שמובילים אותך במסע רצוף כשרון ויושרה באמנות ובתרבות ובפעולה המשפיעה לטובה על החברה הישראלית ומבקשת, באמצעות תואר זה, להכיר ולהוקיר את פועלך ואת דרכך".

עוד נאמר במכתב: "במיוחד בשנה זו, בתקופה המורכבת כל כך, מבקשת אוניברסיטת בר-אילן להעלות על נס את האומץ לדרוש מאתנו וממולדתנו להתעורר ולאהוב זה את זה, להוביל ולהשפיע במעשים בפועל על ההווה ועל המחר שלנו כעם וכאומה. אבני הדרך ביומן המסע הזה שלך הן בעינינו דוגמה ומופת ויש לתת להן במה ולהעצים השפעתן המיטיבה, וזאת אנו מבקשים לעשות בהעניקנו לך את התואר המכובד".

טקס הענקת תואר דוקטור לשם כבוד ייערך ביום שני, 3 ביוני 2024 במסגרת אירועי חבר הנאמנים של האוניברסיטה ובמעמד ידידינו ותורמינו מהארץ ומהעולם. הטקס ייערך בקמפוס האוניברסיטה, בהשתתפות החתנים והכלות של התואר לשנת תשפ"ד ובהם מנהיגים ומנהיגות בסוגיות חברה, אמנות ותרבות, ביטחון, מדע וכלכלה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

5

תושב בת ים חשוד כי הטריד (שוב) את בר רפאלי

תפריט נגישות