דף הבית / כללי / "אני מאוכזב, רציתי להישאר"

"אני מאוכזב, רציתי להישאר"

עם 24 הופעות בעונה השנייה שלו מרמורק, הצליח חן נוגן להיות נדבך חשוב בהצלחה של האדומים מרחובות בהצלחתה אשתקד. בתחילת הקיץ הנוכחי השחקן סיכם על המשך דרכו בקבוצה אבל בסוף השבוע שעבר הצוות המקצועי החליט לשחרר אותו מהקבוצה ביחד עם שחף הלמן, סתו בן אהרון ואופק יפרח. כעת נוגן מדבר על העונה שהייתה ועל ההצלחה הגדולה, כמו גם על האכזבה מההחלטה לשחרר אותו: " זה לא שלא הסתדרתי עם ניסן יחזקאל. יש לו את ההחלטות המקצועיות שלו וזה מה שהוא החליט. אני מאוכזב, ללא ספק רציתי מאוד להישאר במרמורק שנה שלישית אבל זה הכדורגל ואני עם הפנים קדימה. אני מאחל למרמורק בהצלחה, התחברתי לקהל שם מאוד ואני מקווה בשבילם שהמועדון הזה יצליח".
לפחות תזכור לטובה את העונה שעברה.
"כן. הייתה עונה מצויינת בסך הכל. עברנו הרבה עליות וירידות אבל בסופו של דבר הצלחנו להשיג את המטרה שהיא עלייה לליגה הלאומית, זאת הליגה שמתאימה לקבוצה כמו הפועל מרמורק" פתח את דבריו נוגן.
מה עשה את ההבדל בין מרמורק לשאר הליגה?
"אני חושב שזה מכלול של דברים. זה מתחיל בהנהלה מצוינת שהביאה שחקנים מצוינים בתחילת השנה וחיזקה את הקבוצה בינואר בשחקנים טובים. חדר ההלבשה היה בריא וטוב, אהבנו להיות אחד עם השני. לשחק ביחד. הייתה 'מלחמה' בריאה על ההרכב, מלחמה שהוציאה מהשחקנים את המיטב וכמובן צוות האימון שיש לו ניסיון בליגה, הוא ידע להכין אותנו לכל משחק הכי טוב שאפשר. הדבר הכי חשוב שיש לקבוצה הזאת זה קהל מדהים שתומך לאורך כל העונה, גם כאשר הקבוצה לא טובה הם נותנים לך את הכוח להאמין".
עמדתם בציפיות שהיו מכם.
"בתחילת העונה המטרה הייתה לבנות קבוצה חזקה שתתמודד על עלייה וככל שהזמן עבר ידענו שיש לנו הזדמנות והלכנו על זה בכל הכוח. אני מאושר שעמדנו במטרה ועלינו ליגה, זה לא ברור מאליו. הצלחנו לשמח את הקהל הגדול והמדהים של מרמורק וכל מי שקשור לקבוצה הזו שבאמת מגיע להם להיות בליגה הלאומית".
חששתם מנס ציונה?
"ידענו מההתחלה שיש לנו את סגל השחקנים הכי טוב בליגה. לא חששנו מאף קבוצה בצמרת, ידענו שאם נבוא לכל משחק מוכנים אנחנו נעשה את זה ואני שמח שעלינו ליגה".
הסיבוב הראשון לא היה כזה פשוט. מה קרה?
"אני חושב שהתחלנו את העונה מצוין עם רצף ניצחונות מרשים אבל ידענו שאי אפשר לנצח כל העונה. לקראת סוף הסיבוב הראשון הייתה לנו תקופה שהתקשינו מול קבוצות שהסתגרו אבל בינואר הקבוצה עשתה רכש מצוין עם שחקנים כמו דוד רביבו ועידן שריקי . הם עזרו לנו גם במגרש וגם בחדר ההלבשה".
עד כמה הסגל הארוך שלכם עזר לכם ברגעים המכריעים?
"ללא ספק זה היה לטובתנו. כאשר שחקנים נפצעו ושחקנים הושעו בגלל צהובים או אדומים תמיד היו שחקנים שהחליפו אותם, הם עשו את העבודה לא פחות טובה מהשחקנים שנעדרו. בנוסף סגל רחב וטוב ומלחמה על ההרכב זה דבר בריא לקבוצת כדורגל. לא היה שחקן כזה או אחר שבלט לאורך כל העונה אלא כולם תרמו וכל שחקן נתן את החלק שלו להשלמת הפאזל".
איך הייתה העונה שלך?
"זאת שנה שנייה שלי במרמורק, אני חושב שעשיתי התקדמות אדירה השנה ופה אני רוצה להודות לצוות ולקבוצה שהאמינו, הם נתנו לי את הביטחון ואת חולצת ההרכב ואני חושב שהצלחתי להחזיר להם על המגרש".
מה היית רוצה לשפר במשחק שלך לקראת העונה הבאה?
"תמיד אני רוצה להמשיך ולהשתפר. אני חושב שיש כמה פרמטרים שאני צריך לשפר לקראת העונה הבאה, אני אעבוד קשה עכשיו ואחזור טוב יותר וחזק יותר בעונה הבאה".
ממה היית מרוצה?
"אני חושב שהייתי מרוצה מאוד מההתקדמות שלי מבחינה התקפית, הייתי מעורב במשחק ההתקפה של הקבוצה ועזרתי בכיבוש שערים, אך גם מבחינה הגנתית עשיתי התקדמות גדולה השנה. אני אעבוד קשה ואמשיך להתקדם".
מה אתה יכול לספר על הקשר שלך עם אנשי הצוות שהיו?
"קשר מצוין, ארז והצוות המקצועי היו תמיד לצידי בכל זמן נתון לא רק באימונים. הדלת תמיד הייתה פתוחה בפניי , הם תמיד היו אוזן קשבת ואני חושב שזה לא ברור מאליו. אני מעריך את הצוות המקצועי על כך".
הסגל הנוכחי יכול לשרוד בלאומית או שדרוש שינוי לדעתך?
"אני חושב שיש סגל טוב במרמורק. עם חיזוקים נכונים זה יכול להיות סגל ראוי לקבוצה בליגה הלאומית אך אני לא זה שמחליט. יש את ההנהלה שהיא תחליט בסופו של דבר על הסגל. אני בטוח שהם יעמידו לקראת העונה הבאה סגל טוב בלאומית. אני חושב שזה מוקדם בשביל להציב מטרות, כאשר הסגל יושלם הם יוכלו לדבר על מטרות לעונה הבאה".
מה היה המשחק הכי גדול שלכם אשתקד?
"המשחק הכי גדול שלנו העונה היה לפי דעתי נגד קריית גת בחוץ, שבוע לפני נס ציונה. בדקה ה- 20 קיבלנו אדום ובדקה ה- 55 היינו בפיגור 1-0 . ולם חשבו שזה בורח לנו מהידיים אבל עם הקהל וחילופים של ארז מצאנו כוחות, עשינו מהפך מטורף ואחרי המשחק הזה כל השחקנים קיבלו ביטחון – ידענו שזה שלנו ואף אחד לא ייקח לנו את העלייה".
איזה משחק תרצה לשכוח?
"אני חושב שהמשחק הראשון נגד נס ציונה. היה משחק לא טוב שלנו וגם חוסר מזל עם שני שערים עצמיים בדקות הראשונות. לא הצלחנו לשפר את היכולת לאורך המשחק".
איך אתה מעביר את הפגרה?
"ללא ספק זאת הרגשה לא קלה לא לשחק עם החברים. חדר ההלבשה היה מצוין ומחובר, אהבנו להתאמן ולשחק ביחד אבל אני בטוח שנשמור על קשר ונפגש . לסיום, אני רוצה להודות למשפחה שלי שתמכה בי לאורך כל העונה ולכל מי שלקח חלק בעונה המדהימה שהייתה. נהניתי בכל רגע".

צילום יוסי סוריק


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות