n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / תושב עזה שהתגייר: "חייבים למחוק את עזה. לא מדובר בבני אדם, מדובר בחיות אדם"

תושב עזה שהתגייר: "חייבים למחוק את עזה. לא מדובר בבני אדם, מדובר בחיות אדם"

דוד שחר צילום קליל קסם
דוד שחר- צילום: קליל קסם

בימים האחרונים דור שחר מתרוצץ בין האולפנים ותחנות הרדיו ומתראיין ללא הפסקה. הוא, שנולד בעזה ובהמשך התגייר, מציג למראייניו את תפיסת עולמו ומה לדעתו יש לעשות במסגרת המלחמה בעזה. "אין בכלל שאלה", הוא אומר ל"גל גפן ראשון לציון". צה"ל חייב למחוק את עזה. למחוק. כן, למחוק. אם הצבא לא יעשה את זה נשלם מחירים מאוד כבדים בהמשך כי כל האויבים שלנו רואים ולומדים".

שחר נולד בח'אן יונס ברצועת עזה כפלסטיני מוסלמי בשם אימן אבו סובוח. לדבריו, בבית הספר ובבית שבו גדל חינכו לשנאת יהודים. "אבי לא קיבל את זה שאני לא רואה ביהודים אויב. נהגתי לשחק כדורגל עם חיילים, הם נתנו לי שוקולד והיו חביבים אליי. לא היתה בי שנאה".

בגיל 11 לאחר שנשלח שוב ושוב על ידי אביו לישון מחוץ לבית, כעונש על התנהגותו, החליט לברוח מהרצועה, הגיע לראשון לציון והועסק כשומר באתר בנייה. בהמשך, בסיועו של נסים אוזן מהמועצה הדתית, החליט להתגייר.

"הפכתי לבן משפחה שלו", הוא ממשיך ומספר. "זכיתי לחום ולאהבה. זה היה בשבילי דבר ענק. אצלו בבית החלטתי שאני רוצה להיות יהודי".

דור התגייר ובסיום תהליך שנמשך כמה שנים, כשהוא כבר בן 23, הפך ליהודי. לימים הוא הכיר גיורת, השניים התחתנו והם מתגוררים בראשון לציון.

על האירועים הקשים ב-7 באוקטובר הוא אומר: "לא הייתי מופתע, הכתובת היתה על הקיר, בעבר הסברתי לא פעם לתקשורת ולציבור הישראלי מי זה החמאס, מי הם הג'יהאד האיסלמי, מי הם הפלסטינאים. בכל גוף תקשורת צעקתי והתרעתי. מה שכואב לי זה שאף אחד לא הקשיב לי. אני הכרתי אותם, את האמת לגביהם, כאדם שחי איתם.

בכל מקום תקפו אותי ואמרו ש-99% מהפלסטינאים טובים. לצערי, הם טעו ואני צדקתי. קיבלנו מכה שאין כמותה בהיסטוריה".

האכזריות של החמאס גרועה מזו של דאעש.

"כאדם שגדל איתם וחי בתוכם אני אומר בפה מלא: הם מסוגלים לרצוח באכזריות שכזו, לכרות ראשים, ידיים, לרצוח תינוקות, לאנוס נשים כי הם באמת גרועים מדאעש. הם אכזריים באופן שקשה לתאר. הם צועקים 'אללה הוא אכבר, איטבח אל יהוד' והציבור הישראלי חייב להבין: זו לא מלחמה על שטחים ואדמות, זו מלחמת דת. ג'יהאד.

מבחינתם, היהודים כופרים. דאעש רצח אמריקאים כי הם כופרים בעיניו, והחמאס רוצח  יהודים מאותה סיבה בדיוק. הם רוצים לחתוך אותנו לחתיכות קטנות. מבחינת החמאס,   לשחוט יהודי בברבריות זו מצווה. שוב, זה כבר לא קשור לאדמה ומולדת, זו מצווה,

כך הם רואים את זה בעיניים העקומות שלהם, שרצח יהודים זה דבר מקודש. עד שלא תפנימו את זה לא יהיה פה שינוי".

על הפעולות הצבאיות של צה"ל במהלך השבועיים האחרונים, הוא אומר: "הפעולה הנגדית של צה"ל לא מספיקה בכלל. אנחנו פחדנים שחושבים מה יגיד העולם. לא יכול להיות ששבועיים וקצת אחרי המלחמה הם עוד יורים עלינו טילים. מה זה? איפה נשמע כדבר הזה? צה"ל יודע בדיוק מאיפה יורים. שימחקו את עזה, שייקחו את כולם דרומה. אני לא רוצה לראות בתים בח'אן יונס, רפיח או בכל מקום אחר ברצועה. לנקות הכל. ממש  ה-כ-ל.

"אני חושב שצה"ל צריך להמשיך להפציץ ובמקביל להיכנס קרקעית ולחסל את כל הנאצים האלה. אגב, כל האזרחים הפלסטינאים שנכנסו ליישובי עוטף עזה, שרפו אנשים, בזזו, גנבו וחטפו – הם בדיוק כמו כל פעיל חמאס ודינו מוות. אסור להשאיר זכר מהעמלקים האלה".

שחר מוסיף ואומר כי מבחינתו אין כל סכסוך בין ישראל לבין הפלסטינים. "אין דבר כזה סכסוך. הם רצחו ללא הכרה ילדים, נשים, זקנים ומאות בליינים במסיבה. זו כל מטרתם. להרוג יהודים. זו מלחמת דת. שלום לא יהיה בינינו לבינם. כל מטרתם היא להשמיד אותנו, את היהודים. בשביל זה הם חיים. אני מקווה שעכשיו, אחרי כל המעשים הנוראיים שהם עשו, הציבור בישראל יבין: לא מדובר בבני אדם, מדובר בחיות אדם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. אנחנו אנשי הימין מבינים והבנו את זה מזמן הבעיה היא השמאל שלא מבין אותם וגורם לנו לנזק גדול בלשון המעטה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות