n
דף הבית / בת ים / בת ים: שני הרוגים בתאונות בסוף השבוע

בת ים: שני הרוגים בתאונות בסוף השבוע

רוכב אופנוע והולך רגל, נהרגו בשתי תאונות שונות באחד מסופי השבוע הקשים ביותר בכבישים, שידעה העיר בת ים

תאונה ניידת משטרה צילום דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

סוף השבוע הקטלני בכבישי בת ים, התחיל ביום שישי לפנות בוקר כאשר רוכב אופנוע בן 38, נפצע אנושות בתאונה עצמית כשהתנגש ברכב ברחוב הנביאים. פאראמדיק מד"א דרור בן רובי סיפר: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק של כ-30 מטר מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם חבלת ראש. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפגיעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו"

תאונה אופנוע צילום תיעוד מבצעי מדא

זירת התאונה ברחוב הנביאים- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

כמה שעות לאחר מכן, בשעות הצהריים של יום שישי, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על הולך רגל שנפגע ממשאית סמוך לתחנת דלק ברחוב הקוממיות בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי לגבר בן 53 שפונה אל בית החולים וולפסון במצב אנוש, מחוסר הכרה ותוך כדי מאמצי החייאה. בבית החולים נקבע מותו.

החובשים של מד"א נתן רוס וכפיר ורסנו שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "הפצוע שכב על נתיב התחבורה הציבורית בסמוך לרכב פרטי ובמרחק של מספר מטרים מהמשאית. הוא סבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד והיה מחוסר הכרה. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום התאונה ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבי"ח כשמצבו קריטי."

אמבולנס החייאה תאונה צילום תיעוד מבצעי מדא

זירת התאונה בקוממיות- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

שמואל מלכה סגן ראש סניף איחוד הצלה בבת ים וערן אלמליח חובש איחוד הצלה מסרו: "לדברי עוברי אורח נהג הרכב יצא מרכבו ונפגע ממשאית. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי וולפסון תוך כדי פעולות החייאה – בשלב זה מצבו מוגדר אנוש".

תאונה צילום דוברות איחוד הצלה

צילום: דוברות איחוד הצלה

המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה ועצרה את נהג המשאית, תושב רמלה, לאחר שעל פי עדויות, מספר דקות לפני התאונה הקטלנית פרץ ויכוח בינו לבין הולך הרגל בתחנת הדלק הסמוכה למקום התאונה.

תאונה משטרה ניידת צילום תיעוד מבצעי מדא

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות