n
דף הבית / בקעת אונו / חדשות בקעת אונו / גבעת שמואל: "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד"

גבעת שמואל: "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד"

במסגרת תוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה, 32 מורות, מורי וגננות החינוך המיוחד בגבעת שמואל, קיבלו מחשבי iPad ככלי עבודה ותקשורת עם תלמידיהם. ראש העיר יוסי ברודני: "בגבעת שמואל לא משאירים אף תלמיד או תלמידה מאחור. כך יוצרים מערכת חינוך טובה יותר ושוויונית יותר".

מורי החינוך המיוחד
צילום: דוברות עיריית גבעת שמואל

מורות, מורי וגננות החינוך המיוחד בגבעת שמואל, הצטרפו השבוע לתוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה. ארגז הכלים הדיגיטלי כולל הענקת מכשירי iPad  למורים, 3 שנות אחריות, תמיכה טכנית, 120 שעות השתלמות המוכרת לגמול לקידום מקצועי במסגרת רפורמת אופק חדש.

טקס השקת התכנית, התקיים באולם האודיטוריום של תיכון גבעת שמואל בהשתתפות ראש העיר יוסי ברודני, יו"ר סניף הסתדרות המורים מיכאל פינטו, נציגת קרן "אתנה" דפנה תמיר, מנהל אגף החינוך בעיריית גבעת שמואל מוטי סגל, מנהלת מחלקת חינוך מיוחד בעירייה הגר הוט-גלר, מורות, מורים וגננות החינוך המיוחד בגבעת שמואל.

התכנית מיועדת להעצים את מורי, מורות וגננות החינוך המיוחד בגבעת שמואל ולאפשר להם לתקשר טוב יותר עם תלמידיהם. בנוסף, התכנית מקנה גישה למגוון רחב של חומרי לימוד, ומשנה באופן משמעותי את חייהם של התלמידים בחינוך המיוחד. המורות והמורים יכולים להכין בעזרת ה-iPad תכניות לימודים מיוחדות לתלמידיהם, כאשר התלמידים יכולים להמשיך את חוויית הלמידה בביתם לאחר שעות הלימודים בבית הספר.

באמצעות התוכנית "ארגז כלים דיגיטלי לכל מורה לחינוך מיוחד" של קרן אתנה, כ-15,000 מורים ומורות לחינוך מיוחד בישראל יקבלו מחשבי iPad יחד עם תוכנות ואפליקציות מיוחדות לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ומוגבלויות שונות. התוכנית מתבצעת בשיתוף האגף לחינוך מיוחד של עיריית גבעת שמואל והאגף לטכנולוגיות מידע במשרד החינוך.

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני: "בגבעת שמואל לא משאירים אף תלמיד או תלמידה מאחור. אנו רואים כל תלמיד ותלמידה בעיר – כולל תלמידי החינוך המיוחד, עוקבים אחר ההישגים האישיים שלהם ומספקים להם תכניות אישיות לקידומם. פתחנו השנה בי"ס חדש לחינוך מיוחד "תלם", ואיתו גם כיתות רבות של חינוך מיוחד, בתוך בתי הספר הרגילים שלנו. בהזדמנות זו, אבקש להודות לכל שותפינו שסייעו לקדם פרוייקט חשוב זה. כך יוצרים מערכת חינוך טובה יותר ושוויונית יותר וברוח זו נמשיך לקדם את כל תלמידי העיר כולם – כי חינוך הוא מעל הכול".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מימין לשמאל- שבי שמר, משה לארי, ישראל גל. קרדיט צילום- מזרחי טפחות

בזמן שאחרים מתכווצים, בנק מזרחי טפחות ממשיך להתרחב: חנך סניף חדש בקריית אונו

תפריט נגישות