n
דף הבית / כללי / המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

מתנות לראש השנה: בישום, מצעים, מתנות לילדים, מתנות לאווירת הבית וכל מה שאפשר לחדש כדי שיפה ושונה תהיה השנה אשר מתחילה ממש עוד מעט.

תמונה של WhatsApp‏ 2023-09-10 בשעה 00.27.03
בתי לוין. צילום אבי קקון

בהשקעה של מיליון שקלים: לרגל החגים מותג היודאיקה וכלי הכסף הבינלאומי "הצורפים" משיקה חנויות פופ-אפ בוטיק במחירים מיוחדים

החנויות החדשות בקניון איילון ובקניון מלחה מציעות פריטים מקולקציית "MERDINGER BY HAZORFIM" אשר נולדה מתוך הרצון להביא תפיסה עיצובית חדשנית בהשראת העיצובים המקוריים של הצורפים המשלבים בין מסורת לחדשנות במחירים נגישים.

סט 6 כוסות שמפניה בקרה מחיר 698 צילום צחי קיבנשטיין

 

 

 

FERRAGAMO מוסיף שני ניחוחות חדשים לקולקציית "STORIE DI SETA" האייקונית Foreste di Seta ו-Cieli di Seta

מסע סוחף בעקבות חוש הריח בהשראת מורשת המשי אשר מאז ומעולם היה ועודנו סימן מסחרי ייחודי של אופנת העילית פראגמו. 

שני הניחוחות החדשים מרחיבים ומעצימים את עולם הפנטזיה בלב Storie di Seta: קולקציה ייחודית העשויה מחלומות, צבעים ורגשות המשתלבים זה בזה כמו החוטים היקרים שבמשך עשרות שנים הרכיבו את הדפוסים של יצירות המשי היפות של המותג.

8052464891863

 הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה לגוף ולפנים המועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C100% VEGAN 


ללין משיקה סדרת טיפוח טבעונית חדשה לגוף ולפנים לקראת השנה החדשה, המועשרת בפרו קולגן טבעוני בשילוב ויטמין C העשיר בנוגדי חמצון.

הסדרה, 100% טבעונית ומורכבת מלמעלה מ- 91% רכיבים ממקור טבעי.

כל המוצרים בקולקציה מועשרים בפרו קולגן טבעוני שעוזר להרוות עור צמא, יבש או בוגר. 

בסדרה החדשה אפשר למצוא: קרם ידיים, קרם גוף, ג'ל רחצה, קרם חמאה, פילינג גוף ועוד 

ללין – קיט גוף ראש השנה – 229.90שח במקום 349.70שח צילום my social
צילום my social

 

 

 קולקציית הבישום BVLGARI OMNIA היא קולקציה נצחית ההופכת את הניצוץ הייחודי של אבני חן צבעוניות ואת הזוהר של הפרחים העדינים ביותר לטיפות אור יקרות.

כעת, BVLGARI OMNIA בשלב הנועז ביותר באבולוציה שלה עד כה, כאשר שלושת ניחוחות הדגל שלה, קריסטלין, אמטיסט וקוראל, הוארו בקמפיין  Reveal Your Light, הכולל פנים חדשות, וציפוי ואריזה מעוצבים מחדש. 

עם הזוהר של נקודת מבט רעננה, זהו הזמן האידאלי לגלות מחדש את הניחוחות הבלתי ניתנים לחיקוי הללו.

קולקציית הבישום BVLGARI OMNIA מציגה את השלב הזוהר ביותר בתולדותיה עם עיצוב, קמפיין ופנים חדשים.
BVLGARI 529 ILS

 

מעבדות היקארי המובילה את הדור הבא של אנטיאייג'ינג בבשורה חדשה לקראת החגים שמן טיפולי לעור זוהר ובריא  

HIKARI USecret Oil מתאים לשיקום העור אחרי הקיץ

לרגל החגים שבפתח, מעבדות היקארי בבעלותם של אור פוקס וד"ר אסף זעירא, משיקים לעונת החגים שמן טיפולי לעור זוהר ובריא בשם HIKARI U Secret Oil. מדובר בשמן טיפולי בעל פעולת אנטי-אייג'ינג גלובלית, בטכנולוגיה חדשה שתורמת לטקסטורה יבשה. נספג במהירות ולא מותיר ברק שומני. תורם למרקם קטיפתי, מעניק רכות וזוהר, ונותן תחושת רוגע ונוחות. בעל ריח ארומטי עדין. שמן טיפולי עם פעולת אנטי-אייג'ינג גלובלית, בטכנולוגיה חדשה שתורמת לטקסטורה יבשה. נספג במהירות ולא מותיר ברק שומני. תורם למרקם קטיפתי, מעניק רכות וזוהר, ונותן תחושת רוגע ונוחות. בעל ריח ארומטי עדין.

השמן הרב שימושי מתאים לעור הפנים, הגוף והשיער. ניתן להשתמש בו במשך כל השנה. ניתן להוסיף אותו גם לקרם פנים בשגרת הטיפוח היומית. המוצר משפר גוון של שיזוף – מעניק גוון עמוק יותר. מתאים גם לנשים בהריון למניעת סימני מתיחה. מתאים לשימוש בשיער אחרי חפיפה כמסכה כ-5 עד 10 דקות לפני השטיפה.

 

שמן טיפולי המעניק עור זוהר ובריא לקראת החגים ממעבדות היקארי צילום סטודיו היקארי
צילום סטודיו היקארי

 

 

 

 

ריח של שנה חדשה: NOLA LOLA מותג מוצרי האווירה לבית במהדורה מוגדלת בניחוח Wild Jasmin

מותג מוצרי האווירה לבית NOLA LOLA משיק מהדורת חג של הניחוח האהוב בגודל מיוחד שתימכר בסניפי סופר-פארם וסופר-פארם אונליין. המהדורה כוללת מפיץ ריח ונר ארומטי בריח Wild Jasmin

תקופת החגים נמצאת ממש מעבר לפינה, ואיתה כמו תמיד השאלה מה להביא במתנה. כדי לחסוך לכם התלבטויות – הכירו את המתנה שכולם ישמחו לקבל: קולקציית מוצרי האווירה לבית בגודל מיוחד ובניחוח Wild Jasmin של המותג NOLA LOLA שישדרגו את שולחן החג, ויפיצו ניחוחות של שנה חדשה בחלל הבית. 

image007

 

 

L'INTERDIT GIVENCHY EAU DE PARFUM ROUGH ULTIME

L'Interdit ממשיך את החוויה עם Eau de Parfum Rouge Ultime. הניחוח הנועז וחסר הפשרות הזה, הוא מקור למשיכה אולטימטיבית. אי אפשר להתנגד..

עם שכתוב חושני של הבקבוק האייקוני, L'Interdit Eau de Parfum Rouge Ultime בולט בעיצוב מונוכרום חדש ומובהק. הודות לצד פנימי שכולו לכה אדומה בוערת, הוא אטום ומסקרן. סרט ארגמן על צווארו וסמל ה-4G של הבית, לראשונה אי פעם באדום בוהק, הם פיתוי טהור והדגשה של חושניות הניחוח. 

בגוון אדום עמוק ועם עיטור שחור המודגש על ידי הזוהר של הלוגו הכסוף של L'Interdit, זוכה גם המארז לעיצוב נועז. המותג בחר בקרטון שסיביו מגיעים מיערות בעלי אישור FSCTM, בניהול בר-קיימא ומקורות אתיים אחרים.

GIVENCHY_ 620 ils (1)

מתנת חג מפנקת במיוחד של חברת Linenz

חברת Linenz הוקמה בעקבות האהבה של המייסדת השותפה והמנכלי"ת של החברה לטקסטיל מהוריה שהיו יצרני טקסטיל בעבר. מוצרי החברה בראשותה של טלי ביטון מעניקים  לצרכן חווית שינה של מלון יוקרתי עם המצעים הכי רכים, נעימים וסופר איכותיים. הייצור מתבצע כולו בארץ בתהליך פיניש ייחודי שנותן לבד את המגע הרך והמלטף. הייצור בתהליכים ירוקים וידידותיים לסביבה, בתו תקן איכות בינלאומי מחמיר. החברה משווקת ישירות לצרכן במחיר הוגן ושליחות עד הבית.

כל המצעים במותג Linenz  עשויים מחומרי גלם משובחים: 100% כותנה מצרית בצפיפות 500-600 חוטים לאינץ'- איכות שאין ברשתות השיווק. השילוב של חומר הגלם הייחודי של ליננז ביחד עם תהליכי פיניש ירוקים וידידותיים לסביבה יוצרים מגע מיוחד של רכות ממכרת ומלטפת. אשר משתבחת מכביסה לכביסה.

_TAL5339ליננז סט מצעים זוגי קלאסי עם פס אפור כהה מחיר 949 שח צילום טל ברושל (1)
צילום טל ברושל

 

בושם חדש של כריסטיאנו רונאלדו – צלילה עמוקה לתוך מוחו של הכדורגלן האיקוני

הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו משיק את הבושם החדש שלו, Cristiano Ronaldo Fearless, השני מתוך קולקציית 7.

כריסטיאנו מזמין אותנו לצלול עמוק לתוך מוחו, "השדה המנטלי" שלו, יקום של שאפתנות ומשמעת בבסיסו של אדם נחוש וחסר פחד.

CR7 – 269 ils
צילום: יח"צ

 

ניחוח חדש ורענן  לגבר אלגנטי קבלו את ROMA

בית האופנה היוקרתי האיטלקי, לאורה ביגוטי משיק בושם חדש לגברים המוקדש לעיר רומא באיטליה בהשראת הגברים האלגנטיים המנהלים חיים מלאים בפעילות תוך שמירה על אלגנטיות.

הבושם החדש LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING  מהווה את  הגבול החדש של אלגנטיות גברית.

הבושם החדש LAURA BIAGIOTTI ROMA UOMO GREEN SWING   הוא יצירה חדשה הממשיכה את הבושם הקלאסי Roma Uomo מבית האופנה האיטלקי – בושם שהפך לחתימת הריח של ביגוטי ((Biagiotti לגברים מאז השקתו ב 1994.הבושם מעוצב בבקבוק האייקוני המהדהד את האפריזים של הפנתיאון בגרסה ירוקה בוהקת.

 

ROMA – GREEN SWING – LILIT COSMETICS – 219 ILS – PH PR (2)

 

ז'אן און פרובנס נוסד בגראס בשנת 1978- צאו אתנו למסע מענג, לניחוחות הקסומים, למרקמים החושיים ולטבע הריחני של גראס

מותג הלוקח אותנו למסע קסום בלב ליבה של פרובנס לגילוי הניחוחות, הטבע וסגנון החיים….הוא השואב את השראתו מהטבע, הניחוחות, הגבעות הריחניות שלו, השדות הפורחים והמטעים המלבלבים וכל זאת על מנת להציע לנו את המוצרים הטבעיים והאוטנטיים של פרובנס.

נכון לימים אלו, מרבית המוצרים מפותחים ומיוצרים במפעל המשפחתי הממוקם בגראס צרפת, מרכז הבישום העולמי, ומבוססים על  95% רכיבים טבעיים על פי התקן הבינלאומי .ISO 16128

במותג קיימות 2 סדרות טיפוח פנים וגוף המכילות רכיבים אורגניים מאושרי תקן.
בסדרות אלו, התמקדנו בניצול 2 רכיבים עיקריים ליצירת שתי סדרות שונות לטיפוח העור העונות על צרכים שונים: 

סדרת השקד המיועדת לעור רגיל עד יבש וסדרת התפוח המיועדת לעור הרגיל עד המעורב.

JEANNE EN PROVENCE 129 ILS (1)

שנה חדשה, מבצעים חדשים: חג בסולתם!

'סולתם' יוצאת בשלל מבצעים אטרקטיביים במיוחד לקראת ראש השנה וחגי תשרי.  להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ.

כמיטב המסורת ולצפייתם הרבה של הצרכנים ברחבי הארץ, כמידי שנה בדיוק בזמן בו עסוקים אזרחי ישראל בהצטיידות בכלים למטבח הפרטי ורכישת מתנות חג מושקעות למארחים וקרובים אהובים, מפתיעה חברת הבישול והאפייה המובילה סולתם עם הנחות ענק ומחירי חג של פעם בשנה. לכבוד חגי תשרי שבפתח החברה יוצאת בהנחות עומק של עד 60% מהמחיר המקורי על מגוון כלי המותג. בנוסף, מציעה עד 80% הנחה על מגוון פריטים מבוקשים נבחרים!

מארז כלי בישול 6 חלקים מבית סולתם ב- 229 שח במקום 1,099 שח, להשיג בחנויות הרשת, אסף אמברם
צילום: אסף אמברם

 

 

מתנות לילדים מבית הנסיך הקטן: סט בילדו 60 חלקים – משטרה Play Doh

ערכת משחק Play Doh BLOCKS קוביות משחק צבעוניות ורכות המסוגלות להתחבר אחת לשנייה מכל כיוון ניתן לשלב משחק וקישוט בצקplaydoh   כדי להעניק למבנים שלכם מראה ייחודי, ססגוני ומותאם אישית בעזרת השבלונות והבצק הצבעוניים המגיעים בכל ערכה.  סט בילדו 60 חלקים- תחנת משטרה Play Doh גילאים: 3+

הנסיך הקטן Play Doh – סט בילדו 60 חלקים – משטרה מחיר 189.90 שח צילום סטודיו הנסיך הקטן גילאי 3 שנים_להשיג באתר הנסיך הקטן וחנויות הצעצועים
צילום: יח"צ

 

זה לבן על לבן   Triumph   משיקה קולקציה לבנה  לקראת עונת החגים 2023

מותג ההלבשה התחתונה המוביל בעולם משיק קולקציה לבנה וחגיגית במיוחד  לקראת עונת החגים  הקולקציה היא אוסף של פריטים לבנים בשילובים של תחרות ורקמות עדינות.

קולקציית החגים של טריומף מורכבת ממגוון של חזיות ותחתונים בצבע הלבן שהוא  הכי חגיגי טהור וצח הקוקלציה מעוצבת מבדים רכים ונושמים המתאימים את עצמם לגוף של כל אישה כדי שכל אישה תוכל לחגוג את עצמה בכל יום, את החושניות והיופי הנשי, בדרך שלה, בסטייל שלה והכי חשוב כשנוח לה.

 

טריומף חזיה לבנה תחרה עדינה מחיר 350 שח קרדיט צילום יחצ
צילום: יח"צ

 

חוגגים את חגי תשרי עם 'DAN דיל': רשת חנויות 'DAN דיל' מקבוצת שופרסל מציעה מגוון רחב של מוצרים לראש השנה ולתקופת החגים במחירים אטרקטיביים, לרכישה בסניפי הרשת ובאתר האונליין

לכבוד חגי תשרי, רשת 'DAN דיל' מקבוצת שופרסל, המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי סטוק ישירות לצרכן, מציעה קולקציית מוצרים ייחודיים וחגיגיים לכבוד תקופת החגים. מוצר הדגל לסוכות: סוכה מתקפלת לילדים, נפתחת בקלות ובמהירות, במידות 82X82X82 ס"מ. עוד בקולקציית המוצרים לחגים: אהיל נייר לקישוט הסוכה, שופר פלסטיק 'שנה טובה' בצבע טבעי, סט צלוחיות דבש ו-10 מקלות דבש, מארז 6 קופסאות לדבש בעיצוב תפוח, מגש 'שנה טובה ומתוקה', מקלות דבש דבורה, ערכת סימני ראש השנה עם צנצנת ומקל דבש, דפי ברכות לעיצוב כרטיס לראש השנה, דפי מדבקות תפוח שנה טובה, מארז מגזרות נייר לחגי תשרי, עבודות יצירה עשה זאת בעצמך עם חוברת מדבקות, ועוד.

חגי תשרי בדן דיל מבית שופרסל צילום אלעד גוטמן.
צילום אלעד גוטמן.

 

מתנה יחודיית לחג: "הכל נמצא בתוכי" קמפיין תכשיטים פורץ דרך של 'פוזיטיב דנדי- תכשיטים בחשיבה חיובית'

המסר של הקמפיין הוא  שבכל אישה יש את הכל- תכונות חיוביות ויכולות שהיא אולי לא מודעת להן אבל הן שם, היא רק צריכה תזכורת לכך, והתזכורת מגיעה בצורת תכשיט מעצים.

מותג התכשיטים 'פוזיטיב דנדי' הוקם מתוך רצונה של דנדי לחבר את כל מי שעונדת תכשיט בעיצובה לחשיבה חיובית, מציאת הטוב בדברים וגילוי העוצמות הטמונות בה. לצורך כך יצרה מסרים שחרוטים על גבי התכשיטים ומהווים תזכורות קבועות לפעולות כביכול פשוטות אבל שרובנו שוכחות לבצע במהלך היום יום. תזכורות כמו "לקחת נשימה" "קשובה לעצמי" ומילים מחזקות כמו "הקשבה" "אהבה" "תודה" "רוגע" ו"הגשמה".

בתוכי
צילום: יח"צ

 

קוף המספרים– מתי הקופיף החמוד יצא מאיזון

פותרים תרגילי חשבון בסיסיים ומכירים את המספרים עם משחק שיווי משקל קל וכיפי

משחק לקידום כישורי החשבון הראשוניים של הילד על-ידי לימוד איזון ושמירה על שיווי משקל של סכום מספרים זהה – וכל זה על גבי מאזני הקופיף. משקל הבננות מדויק, כך ששילובי המספרים הנכונים תמיד יהיו מאוזנים באופן מושלם על גבי המאזניים

קוף המספרים מחיר 59.90 שח צילום סטודיו ישראטויס גילאי 4להשיג באתר ישראטויס וחנויות הצעצועים (1)
צילום סטודיו ישראטויס

 

טויס אר אס עם שלל מתנות לילדים לראש השנה : בית בובות גדול עם אביזרים מהמותג הבלעדי בטויס אר אס YOU&ME

בית בובות טויס אר אס צילום יחצ טויס אר אס מיועד גילאים מעל 3 מחיר 120 ש'
צילום יחצ טויס אר אס

 

T LAB, חנות הקונספט של ויסוצקי משיקה מתנות לקראת החגים

 T LAB, חנות הקונספט של ויסוצקיהמחברת בין התשוקה לתה ומומחיות של 170 שנים משיקה קולקציה ייחודית של מתנות מעוצבות ובהן מגוון עשיר של תה וחליטות ממטעים משובחים ברחבי העולם, לצד מבחר כלים ייחודיים להשלמת חווית התה, לקראת החגים.

את כל המארזים ניתן למצוא בחנות הקונספט של המותג הממוקמת ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב ובאתר. עוד ניתן להשיג מבחר עצום של מתנות וכלים נלווים לתה בניהם מבחר קומקומים החל מזכוכית, פורצלן ועד ברזל יצוק בסגנונות שונים, כוסות ומאגים לשתייה חמה וקר, ומבחר גדול של מסננות לחליטת תה ןאביזרים משלימים לחוויית שתייה תה מיוחדת לשדרוג טקס התה הביתי.

 

TLAB מארזי מתנה מחיר 99שקלים צילום לינוי ודרור-.
צילום לינוי ודרור-.

 

מותג הטיפוח אלו ביוטי נוחת בדיל קוסמטיקס

דיל קוסמטיקס, המרכז מאות מותגים ישראלים ובינלאומיים בתחומי הטיפוח, קוסמטיקה, איפור, בישום, בריאות, לייף סטייל ועוד, מצרף לראשונה למותגי האתר את מותג הטיפוח האמריקאי הטבעוני והאורגני אלו יוגה ביוטי!

מותג הטיפוח אלו יוגה ביוטי מבית מותג האופנה הבינלאומי המוביל אלו יוגה, אשר נחת רק לא מזמן בישראל, כולל מוצרי טיפוח טבעוניים ואקולוגיים לשיער ולגוף. מוצרי המותג כולם על בסיס חומרי גלם טבעיים, טהורים וידידותיים לסביבה, בניהם רכיבי סופר- פודס מהצומח. אחד הרכיבים המרכזיים הם גרגירי יער, איתם יצר המותג נוסחא ייחודית שנקראת סופרברי אמלה. זו מכילה נוגדי חמצון חזקים ואנזימים צמחיים המאיצים את התחדשות העור. המוצרים אינם מכילים פרבנים, גלוטן או בישום סינטטי ולא נוסו על בעלי חיים.

מוצרי הטיפוח של אלו יוגה ביוטי לדיל קוסמטיקס, 89-379 שח, להשיג בדיל קוסמטיקס www.dealcosmetics.co.il, יחצ חול (3)
צילום: יח"צ חו"ל

 

 

זה הזמן לטיול מרענן וקריר בטבע! רשת Trek Market מציגה: ליין מתנות לחג לכל חובב טיולים ומחנאות רשת הטיולים והמחנאות האיכותית Trek Market, מציעה אביזרים איכותיים ממיטב המותגים הבינלאומיים, שמהווים מתנה מושלמת לחגים לרגל חגי תשרי, וסיום עונת חום יולי אוגוסט, מציגה רשת Trek Market "טרק מרקט", רשת הטיולים והמחנאות, מציעה סדרה חדשה של מתנות שישמחו כל חובב בילוי בחיק הטבע – וגם את אלה האוהבים להישאר בבית.

קומקום ברזל יצוק של רשת טרק מרקט מאשרת פרסום תמונה ללא תשלום
קומקום ברזל יצוק של רשת טרק מרקט

קסטרו הום, מותג העיצוב לבית של קסטרו, משיק את קולקציית החג ובימים אלו יגיעו אל החנויות אוסף הפריטים החגיגיים בקולקציה המתאימים לאווירת החג. הקולקציה המוקפדת כוללת תמהיל מוצרים המתכתבים עם המגמות העדכניות ביותר בדגש על איכות בלתי מתפשרת, סטייל ייחודי ומחירים נגישים.

CASTRO HOME – קערה – 119.90שח צילום מידן מור (1)
צילום מידן מור

 

ואיך אפשר בלי יין לחג? יקב היוצר הינו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת הייננים הוותיקה בארץ, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.  טעמו הנגיש של היין ומגוון הזנים קולעים לטווח רחב של קהלים ואוהבי יין רבים משבחים אותו.  

"בציר 2022 ביקב היוצר התאפיין ביבול מבורך אחרי חורף שהיה טוב לגפנים ואפשר התעוררות איכותית ואחידה של הענבים" מסביר פיליפ ליכטנשטיין, היינן של יקב היוצר. ההבשלה האחידה של הכרמים אפשרה  לנו לבצור ולקבל יינות באיכות גבוהה יותר".

בימים אלה משיק היקב את יינות בציר 2022 וביניהם : וירטואוזו קברנה סוביניון 2022 – יין אדום יבש, וירטואוזו מרלו 2022   יין אדום יבש  ווירטואוזו רונדו 2022 – יין אדום חצי יבש.

מארז חג של יקב היוצר 229 שח להשיג בחנויות יין ובחנות האון ליין של היקב צילום אייל קרן (2)
מארז חג של יקב היוצר להשיג בחנויות יין ובחנות האון ליין של היקב צילום אייל

 

BOTANY קוסמטיקה טבעית משיקים לקראת החגים את סדרת הקוסמטיקה החדשה של המותג. 
כלל המוצרים מבוססים על תמציות שמנים ורכיבים טבעיים ואורגניים, אריזות המוצרים עשויות קנה סוכר ממקור טבעי וניתנות למחזור. ניתן להשיג ברשת Be בסניפים ובאונליין, באתר ניצת הדובדבן ובבתי הטבע הנבחרים ברחבי הארץ.
בוטני סרום פנים חומצה היאלורונית צילום איה וינד מחיר 99.9
בוטני סרום פנים חומצה היאלורונית צילום איה וינד

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות