n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / ״ברשת מפקירים את הילדים לגווע ברעב״

״ברשת מפקירים את הילדים לגווע ברעב״

הורים לילדים בצהרונים של רשת קהילה ופנאי גילו אתמול, שלישי, כי האוכל לא סופק והילדים נשארו רעבים במשך שעות. ״אין שום יציבות שום ביטחון ועכשיו גם לא היה אוכל״ אומר אחד ההורים.

image0

״לא ייתכן שילדינו יהיו הפקר ע״י רשת קהילה ופנאי. לא מספיק החליפו לצהרון 2 מובילות מתחילת השנה עכשיו גם לא דואגים להם לאוכל״ כל אומרת ל״גל גפן חולון״ אם לילדה בצהרון המנוהל על ידי רשת קהילה ופנאי בחולון. לדבריה, אתמול, שלישי, אספה אחת הסבתות את נכדתה בת מאחד ממתחמי הגנים בעיר והסייעת עדכנה את הסבתא שהילדה טרם אכלה ובעצם אף אחד מילדי הגן טרם אכל.באותה שעה הורים נוספים גילו שאין אוכל וילדיהם  למעשה מחכים במתחם ללא שום אוכל מהבוקר. הטעות נעוצה ככל הנראה, בטעות של הקייטרינג המספק. ״זה בכלל לא מעניין אותנו, הילדים שלנו, הם בגיל הרך, רעבים ויושבים יום שלם בלי אוכל- למישהו זה נשמע בכלל הגיוני?!״ היא אומרת.

לדברי הורים נוספים, בצהרונים הודיעו להם על המחדל רק בשעות אחר הצהריים, בהודעת סמס לקונית  בה נאמר שהילדים קיבלו אוכל שהוזמן עבורם. ״צוות הצהרונים לא טרח לעדכן את ההורים או לדאוג לאוכל עבורם ולמשל להפשיר לחם ולהכין כריכים,  בשעה 16:00 הגיעו למתחם פיצות שהצוות הזמין וגם זה קרה רק כי הילדים כבר לא יכלו לשאת את זה״. אומר הורה אחר.

לדברי הורה אחר,שפנה לעירית חולון המפעילה את רשת הצהרונים דרך הרשת, ״העיריה כמובן מסירה אחריות ומפנה את הניהול לרשת קהילה ופנאי הכושלת שלא יודעת להתנהל לילדים שלנו אין שום יציבות שום ביטחון ועכשיו גם לא היה אוכל. רשת שהיא מחפירה״

מרשת קהילה ופנאי נמסר בתגובה: "לצערנו היתה תקלה טכנית אתמול עם ארוחת הצהריים. אנחנו עודכנו על כך בשעה 13:45, כשהצוותים הגיעו לצהרונים. מיד הזמנו פיצות ממספר פיצריות בעיר וצוות רחב מהרשת יצא לחלק אותן. במקביל עדכנו את צוותי הצהרונים וביקשנו שעד שהפיצות יגיעו לתת לילדים כריכים ופירות.

הפיצות הגיעו לצהרונים בין השעות רבע לשלוש – לשלוש וחצי. לאחר שכל הצהרונים קיבלו את הפיצות עשינו חלוקה נוספת של פיצות שנשארו ולא רצינו לזרוק.

עדכנו את ההורים בצירוף התנצלותנו הכנה. אנחנו בודקים את הסיבות לתקלה ומטפלים בהן על מנת שהמקרה לא יישנה.".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-30 at 17.27.13_677e9f84

תושב ראשון לציון נעצר בבני ברק בחשד לגניבת מאות קורקינטים

תפריט נגישות