דף הבית / כללי / נעצרו בקריית מלאכי

נעצרו בקריית מלאכי

שלושער וניצחון- רועי אליהו. צילום דאבל פס
שלושער וניצחון- רועי אליהו. צילום דאבל פס

הקבוצה שכבשה בשבועות האחרונים 24 שערים בארבעה משחקים, נעצרה במשחק הצמרת בקריית מלאכי בו אף קבוצה לא כבשה והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות. מי שנהנו מתוצאת התיקו הזאת בין קריית מלאכי לשיכון המזרח הן כסייפה ששוב פתחה פער של שתי נקודות במקום השני ודימונה שניצחה ופתחה פער בפסגה. במחזור הקרוב, משחק העונה של ליגה ב', כששיכון המזרח תארח את דימונה מהפסגה במשחק על שש נקודות. מי שייעדר מהמשחק הוא שחקן הקבוצה שליו נונה שהורחק בקריית מלאכי בדקה ה-60.

בליגה ג', מ.ס ראשון לציון יצאה לטיול בטירת שלום ואחרי משחק מהנה בו נכבשו עשרה שערים, היא ירדה כשידה על העליונה עם ניצחון קל- 7:3. החל מהדקה השביעית ובתוך שש דקות, כבשו שחקני ראשון לציון ארבעה שערים כששני טוהר היה הראשון ואחריו אורן סמואל, יניב בבקוב גטו מיקרו. עד לסיום המחצית הצליחה טירת שלום לכבוש שני שערים ולהפסקה ירדו הקבוצות כשהתוצאה 4:2. בדקה ה-65 כבש רועי אליהו את החמישי לזכות ראשון לציון, טירת שלום כבשה את האחרון שלה חמש דקות מאוחר יותר ורועי אליהו השלים שלושער אישי עם צמד נוסף לקראת הסיום. במחזור הקרוב תארח הקבוצה שבמקום השביעי, את מ.ס רמלה מהמקום החמישי.

תיקו מאכזב מול אשדוד- צילום הפועל נחלת יהודה
תיקו מאכזב מול אשדוד- צילום הפועל נחלת יהודה

נחלת יהודה, שנלחמת על העלייה לליגה ב', אירחה ביום שני את קבוצת מ.כ הפועל בני אשדוד וסיימה איתה בתיקו מאכזב נטול שערים שהשאיר אותה במקום השני עם מספר זהה של נקודות למוליכה בית"ר אשדוד שסיימה בתיקו את משחק הצמרת מול בני יצאלאל. נחלת פספסה הזדמנות לעלות לפסגה במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מ.כ ירושלים שבמקום הרביעי.

 

  1. תיקו מאכזב מול אשדוד- צילום הפועל נחלת יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות