n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מזעזע: "מוות לדתיים" על שלטי בחירות בראשון לציון

מזעזע: "מוות לדתיים" על שלטי בחירות בראשון לציון

מערכת הבחירות בעיר עולה שלב בכיעור: לאחר שבשבוע שעבר נכתב"רוצח" על מספר שלטים של מתמודדים, היום נכתב " מוות לדתיים" ו"רוצחים" על שלטי הבחירות של הסיעה הדתית מאמינים בראשון.
ראש הסיעה: " כואב הלב לראות גורמים המנסים בכח להביא לעיר את המאבק בין החילונים לדתיים"

IMG-20231001-WA0199

הושחתו שלטי בחירות של סיעת "מאמינים בראשון" בראשות חברי מועצת העיר ונציגי הציבור המסורתי והדתי במועצת העיר, שמואל ג'מיל ונועם חדד. על השלטים שהושחתו נכתב: "מוות לדתיים" ו"רוצחים". 

בשבוע שעבר פורסם לראשונה בגל גפן ראשון לציון כי  הושחטו שלטים של המועמד לראשות העיר איציק אבשלומוב ומעל ראשו בשלטים נכתב רוצח גם על שלטי מרצ עם חברת המועצה אילנית הרוש ועל השלטים של סגן ראש העיר מקסים בביצקי

 

בסיעת "מאמינים בראשון" הגיבו בכאב: "נקרעו והושחתו שלטים שלנו במערב העיר. כואב הלב לראות גורמים המנסים בכח להביא לעיר את המאבק בין החילונים לדתיים שמתרחש בערים אחרות. נחצה כאן קו אדום עם הסתה לרצח נגד הציבור הדתי והמסורתי בעיר.

 

אנו לא ניגרר לקו הזה. יחד נמשיך לשמור על הסטטוס קוו הנהוג בעיר מאז היוסדה לפני 140 שנה, מתוך כבוד למסורת ישראל, ולבלום כל ניסיון לשנות את המירקם העדין וההרמוניה בין תושבי העיר שחיים יחד בכבוד הדדי ובטוב ובנעימים, באהבה, במאור פנים, והכל ממקום של הערכה וכבוד מבלי לזלזל באף אחד.

 

אנו קוראים לגורמים האחראים להסתה לעצור אותה מיד. כולנו יודעים שלמילים יש כח, וזה הזמן לעצור לאלתר את ההסתה נגד ציבור שלם.

 

אנו מבקשים את עזרת הציבור: כל מי שרואה מעשה כזה בזמן אמת, שיצלם את הוונדליסטים, על מנת שנוכל להגיש תלונה במשטרה ולמצות איתם את הדין.

 

נמשיך לפעול בכל כוחנו למען כל תושבי העיר. חושך לא מגרשים עם מקל, חושך מגרשים עם אור, והתשובה שלנו לשנאה היא המשך של עשייה מאהבה.

 

IMG-20231001-WA0200

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

2 תגובות

  1. מזעזע

    אבל כשכתבו "רוצח" על השלטים של מקסים בביצקי לא עשו מזה כזה עניין…

    מדוע?

  2. דווקא אלא שונאי הדת, הם הגזעניים, כי אם לא מאמינים בהיסטורית התנ"ך אז באיזו זכות הם יושבים על יישובים בהם גרו מהגרים ערבים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות