n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / כדוריד: מכבי ראשון לציון רוצה צלחת אליפות מספר 17

כדוריד: מכבי ראשון לציון רוצה צלחת אליפות מספר 17

אחרי שאיבדה יתרון של 2:0 בסדרת הגמר, מכבי ראשון לציון תארח את המשחק החמישי והמכריע מול האלופה המכהנת הפועל אשדוד בתקווה להניף את צלחת האליפות בפעם ה-17 בתולדותיה

מכבי ראשון לציון צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
(רועי אסף)

מחר (שישי) בשעה 15:30 בבית מכבי, יתקיים משחק הכדוריד האחרון לעונת 2022/23 כשמכבי ראשון לציון תפגוש את הפועל אשדוד למשחק החמישי והמכריע בסיומו אחת מהן תניף את צלחת האליפות.

מכבי ראשון לציון כבר ראתה את הצלחת ה-17 מונחת לה בארון אחרי שניצחה את שני המשחקים האחרונים, אך האלופה המכהנת הוכיחה אופי של אלופה, ניצחה את שני המשחקים הבאים והשוותה את הסדרה.

בראשון לציון מקווים מאוד לשבור סוף סוף את "מנחוס" הפועל אשדוד, שהניפה כבר צלחת אליפות אחת בבית מכבי ואם זה לא מספיק, היא חגגה עוד מספר פעמים על חשבונה של מכבי ראשון לציון כשהניפה את גביע ווינר וגביע השופטים גם כן בבית מכבי.

מאמן מכבי ג'ו מתתיה, מרגיש טוב לקראת המשחק המכריע: "אני חושב שהייתה לנו הזדמנות מאוד טובה לקחת במשחק השלישי את המשחק. ברביעי, אשדוד היו יותר טובים. אנחנו צריכים להיות עכשיו מצוינים כדי לקחת את הסדרה. לשמחתי, המשחק המכריע בבית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.35.43_a7718d94

שריפה בבניין מגורים בבת ים

תפריט נגישות