n
דף הבית / בת ים / צרכנות בת ים / נופש בוילה בישראל – טרנד חם וכדאי

נופש בוילה בישראל – טרנד חם וכדאי

המדינה שלנו משופעת במקומות יפים שאליהם ניתן לצאת לחופשה. החל מהצפון הירוק ועד אזור המדבר של הנגב, התמזל מזלנו לחיות במדינה בה נופים משגעים ומגוון אתני, תרבותי והיסטורי עצום. ארץ ישראל עצמה היא מקור להיסטוריה מרתקת של אלפי שנים, ויציאה לנופש בישראל בימינו מאפשרת לחוות את הפוטנציאל התיירותי העצום הזה.

וילת נופש
צילום: FREEPIK

אמנם בדרך כלל נתב"ג עמוס בנוסעים בתקופת הקיץ ובתקופת החגים, אך אנחנו נמצאים כעת בעידן שונה. בעידן הנוכחי, יציאה לחו"ל היא לא דבר מובן מאליו, וההגבלות הרבות על היציאה לחו"ל גורמות לכך שיציאה לנופש מקומי היא לא רק תוצאה של בחירה מודעת, אלא גם של הכרח.

אלא שלמרות שהמצב הזה נכפה על כולנו, יש גם יתרונות רבים בכך שאנו מחפשים את יעד החופשה הבאה שלנו בתחומי הארץ. יש כאן הזדמנות לחוות את כל המקומות בארץ שבהם אולי מזמן לא ביקרנו. הגולן, הגליל, חלקים מאזור המרכז, ירושלים, וכן יישובי הדרום ואילת – כולם מציעים לנו הזדמנות לצאת לנופש אטרקטיבי שיש בו כל כך הרבה מה לראות ולעשות.

אחד מהטרנדים החדשים של יציאה לנופש בארץ הוא שכירה של וילה למטרת חופשה קצרה. וילות להשכרה מצויות ברחבי כל הארץ ומציעות תנאי יוקרה, פרטיות מלאה והזדמנות לנפוש ביחד עם קבוצה שלמה של חברים או עם המשפחה.

וילות לקבוצות חברים

אחד מסוגי הטיולים המהנים ביותר, בכל גיל שהוא, הוא יציאה לנופש עם קבוצת חברים גדולה. אלו יכולים להיות חברים מבית הספר, מהצבא, מהאוניברסיטה, מהעבודה או מכל מקום אחר. יציאה לנופש עם קבוצת חברים היא חוויה מהנה, מצחיקה, ומאוד משחררת ומשוחררת. אין דבר מתאים יותר לנופש כזה מאשר לשכור וילה פרטית ומפנקת שבה אפשר לבלות ולחגוג.

קבוצות חברים כאלו יכולות לכלול גם קבוצה של חברים עם ילדים. משפחות רבות מחפשות הזדמנות לנסוע עם משפחות נוספות ולבלות יחדיו. גם הרכב כזה מאוד מתאים לאפשרות של שכירת וילה מפנקת למטרת חופשה.

בוילות האלו יש מספר חדרים גדול, אמצעי בידור רבים ובמקרים רבים גם חצר גדולה ואף בריכה פרטית. היתרון הגדול שבנופש כזה הוא שישנה פרטיות מלאה לאותה קבוצה שנוסעת ביחד. אין צורך לפגוש באנשים זרים ולהתחכך בהם בחדר האוכל או בבריכה. הוילה מציעה אפשרות לבלות רק עם האנשים שאיתם נוסעים. לכן זו אפשרות כה קורצת לקבוצות רבות שרוצות לנסוע ביחד.

וילה למשפחה

פרט לקבוצות חברים, טרנד נוסף של השנים האחרונות היא שכירת וילה לנופש למשפחה המורחבת. כך יכולים לנסוע ביחד כמה אחים עם בני הזוג, בנות הזוג והילדים. גם הסבא והסבתא יכולים להצטרף לחופשה – וכולם יכולים ליהנות מכל היתרונות שיש בשכירת וילה פרטית למטרת נופש.

היתרונות של נופש בוילה

לנופש בוילה פרטית יש לא מעט יתרונות. היתרון הגדול ביותר הוא הפרטיות שיש בוילה. בנוסף לכך, הוילות שמוצעות לנופש מספקות חוויה של יוקרה ואיכות ממש כמו בבית מלון. בוילה גם מטבח מאובזר ומצויד בכל מה שצריך על מנת להכין ארוחות מושקעות, למי שרוצה בכך. בוילות רבות ניתן להזמין גם ארוחות שף מיוחדות (בתשלום נוסף), טיפולי ספא לגוף ולנפש והן כוללות גם אמצעי בידור חדישים שמתאימים לבילוי של כל המשפחה.

וילה יכולה להוות תחליף מצוין לנופש בבית מלון, וגם לא מדובר בהוצאה גבוהה יותר בדרך כלל. לעתים תוכלו למצוא וילות להשכרה למטרת נופש במחירים נמוכים יותר מאשר העלות הכוללת של נופש בבית מלון איכותי. כל זה הופך את האפשרות לצאת לנופש בוילה פרטית לאפשרות קורצת במיוחד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות