n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / יו״ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח״כ עודד פורר, ביקר בראשון לציון

יו״ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח״כ עודד פורר, ביקר בראשון לציון

השבוע ערך יו״ר ועדת העלייה, הקליטה והתפוצות, ח״כ עודד פורר (ישראל ביתנו), סיור ועדה מיוחד באולפן ללימודי עברית ובמקבצי דיור בראשון לציון.

נועם פורר רז קינסטליך צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

הסיור נפתח באולפן ללימודי עברית, בו קיים יו״ר הוועדה, ח״כ פורר, דיון ועדה עם משרדי הממשלה ונציגי העירייה על מנת לדון במצב הקשה של האולפנים והתורים הארוכים, שמקשים על העולים לרכוש שפה ולהשתלב בחברה.

בהמשך הסיור, ביקר ח״כ פורר במקבצי דיור לעולים המבוגרים בעיר, שנבנו במיוחד כדי לאפשר מסגרת מכובדת וראויה שבה אנשים חיים בכבוד וגם נהנים ממכלול פעילויות תרבות ופנאי עירוניות.

בסוף הסיור, קיים ח״כ עודד פורר ישיבת עבודה עם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, והמשנה לראש העיר, חבר המועצה יבגני ברחמן וחבר המועצה מיכאל רייף.

ח״כ עודד פורר ציין בפגישה: ״שמחתי לפגוש ולדבר עם העולים החדשים, שאחרי המתנה ארוכה, ניתנת להם ההזדמנות ללמוד עברית. לימודי העברית הם בסיס נדרש כדי לאפשר להם להשתלב בחברה ובשוק העבודה הישראלי״.

כמו כן, הוסיף ח״כ פורר: ״ראשון לציון היא דוגמה ומופת לקליטת עלייה לארץ ישראל. רוב העול של קליטת העלייה מוטל כיום על הרשויות המקומיות, ראשון לציון היא עיר חזקה שמשקיעה בקליטה והתוצאה ניכרת. מדינת ישראל צריכה לתת לעולים החדשים את הסיבות להישאר, ואני אמשיך לדאוג לכך בעזרת הכלים שניתנו לי בוועדת העלייה, הקליטה והתפוצות״.

נועם פורר צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

צילומים: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות