n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: יום הולדת לסגן ראש העיר אבי חיים

ראשון לציון: יום הולדת לסגן ראש העיר אבי חיים

בחגיגה יוונית חגג אתמול אבי חיים סגן ראש העיר יום הולדת 52 עם 400 מוזמנים שהגיעו לברך ב"קיבוץ על החוף" . אבי חיים: היה ערב מרגש, תודה לכל מי שהגיע.

WhatsApp Image 2022-08-16 at 11.14.52
צילום: מערכת גל גפן

אתמול בערב ( יום שלישי) חגג סגן ראש העיר אבי חיים יום הולדת 52, לאחר שלוש שנים שבהם נבצר ממנו לחגוג בעקבות נגיף הקורונה. המסיבה בסגנון יווני כללה זמר, צלחות שנשברו כמנהג הריקודים ביוונית וכ-400 אורחים מכל הארץ שהגיעו לברך את חתן יום ההולדת, חברי כנסת, חברי מועצה, ראש העיר רז קינסטליך וכמובן שמשפחתו של חיים.

" היה ערב מרגש מאוד" אומר אבי חיים ל"גל גפן ראשון לציון" האהבה שקיבלתי זה לא מובן מאליו, במשך כל השנה אני עסוק בגדר תפקידי בעזרה לאחר, אתמול לכמה שעות קיבלתי אהבה חזרה, אני רוצה להודות לכל מי שהגיע וכיבד אותי בנוכחותו שאחזיר לכולם רק בשמחות ושתמיד יהיו לנו רק סיבות לשמוח לחגוג.

 

ראש העיר רז קינסטליך בירך את אבי חיים וכתב לו "

אבי חבר יקר ושותף לדרך, כשמדברים על נבחר ציבור אמיתי – מתכוונים לאיש כמוך. כשחושבים על חברי אמת- מתכוונים לחברים כמוך.

כשמדמיינים דרך ארוכה – חולמים על שותפים כמוך.

אבי היקר, אני מאחל לעצמי חברים כמוך (למרות שאני יודע שאתה חד פעמי) , ולתושבי העיר אני מאחל עוד נבחרי ציבור כמוך- ששמים את העיר ואת התושבים מעל לכל דבר אחר.

אוהב אותך ושמח בדרכנו המשותפת.

 

יום לפני חגיגות יום ההולדת  קיבל אבי חיים את "מגן התושבים" לאחר שנעשה סקר תושבים בפורום"בימת התושבים" שמנהלת איריס חזן ו"בפורום תושבי ראשון לציון" שמנהל מיקי אלון בדבר חבר המועצה המשפיע והאהוב ביותר, אבי חיים זכה במקום הראשון ואיריס חזן ומיקי אלון הגישו לו את "מגן התושבים".

WhatsApp Image 2022-08-14 at 23.04.33
איריס חזן ומיקי אלון מעניקים לאבי חיים את "מגן התושבים" צילום: איריס חזן

 

גל גפן מברך את אבי חיים רק בשמחות!

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

kalaniyot lifnei hageshem – iryat rishon lezion (1)

מיזם ״כלניות לפני הגשם״ הגיע לראשון לציון

תפריט נגישות