n
דף הבית / בת ים / זה עובד: ירידה בפשיעה בבת-ים

זה עובד: ירידה בפשיעה בבת-ים

שנה לאחר פתיחתה המחודשת של תחנת בת-ים, נרשמת ירידה במספר האירועים הפליליים בעיר.

ניידת שיטור עירוני חולון. צילום-אלי נאמן
צילום ארכיון: אלי נאמן

נתוני הפשיעה הארציים בעבור החציון הראשון של שנת 2023 מצביעים על ירידה משמעותית בכמות האירועים בבת-ים, לעומת התקופה המקבילה בשנה שעברה.
בחלק מהנתונים מדובר בירידה דרסטית: כך למשל 30% ירידה במקרי התפרצות לבתי עסק ומוסדות, וירידה של 17.5% של גניבות מתוך רכב. גם במטרדי הרעש חלה ירידה של 7%, ובאירועי חניה והסגת גבול – ירידה של למעלה מ2%.

מנגד בנתוני פריצות לדירות חלה עליה של 26% וכן בנתוני גניבות הרכבים עלייה של כ-11% – אך עליה זו היא חלק ממגמה ארצית שקיימת בכל הערים הגדולות. גם במספר האירועים שנפתחו במוקד 100 בבת-ים חלה ירידה של כ-3.6%. סך תיקי החקירה שנפתחו באזור ירד בחציון הראשון של שנת 2023 בכאחוז.

גורמים במשטרה ציינו בסיפוק כי ״התחנה החדשה שנפתחה לפני כשנה מחדש, אחרי 20 שנות היעדרות, עושה את שלה ורואים ירידה משמעותית. עם זאת עדיין יש תחומים בהם יש בעיה ארצית ונדרש המשך המאמץ. אבל מדובר בהישג משמעותי גם עבור תחנת בת-ים, גם עבור מרחב איילון, וגם עבור תושבי העיר״.

בעירית בת-ים ברכו על הנתונים ואמרו כי ״זו בדיוק הסיבה בגללה התעקשנו להחזיר את תחנת המשטרה מחולון לבת-ים. מגמת הירידה היא חשובה, בפרט לאור העבודה שבבת-ים הנתונים טובים יותר מהערים האחרות סביבנו. עם זאת אנחנו נמשיך בשיתוף הפעולה עם המשטרה כדי למגר את שאר התופעות המפריעות לסדר הציבורי, ואנו גאים בשוטרים והשוטרות המצוינים ובפיקוד המצוין של תחנת בת-ים שעושים לילות כימים כדי לשמור על הביטחון של כולנו״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות