n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / זה העונש שקיבל תושב ראשון לציון שהחזיק רובה קרלו מתחת למיטה

זה העונש שקיבל תושב ראשון לציון שהחזיק רובה קרלו מתחת למיטה

תושב ראשון לציון כבן 31, המתגורר בשכונת נחלת יהודה, הואשם בהחזקת נשק ותחמושת אחרי שנמצא מתחת למיטתו, רובה קרלו יחד עם מחסנית תואמת. בית המשפט גזר עליו עבודות שירות בלבד

תת מקלע קרלו רובה מחסנית צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

כמעט שנה אחרי שהורשע, בית המשפט גזר את דינו של תושב ראשון לציון שהואשם בהחזקת נשק מאולתר ומחסנית, בה היה כדור 9 מ"מ. העונש: 9 חודשי שירות וקנס של 5000 שקלים.

כאמור, המשטרה מצאה אצל הנאשם רובה קרלו עם מחסנית ובה כדור, מתחת למיטתו בדירה בשכונת נחלת יהודה, ראשון לציון. האירוע התרחש לפני למעלה משנה בחודש אפריל 2022. התביעה אומנם דרשה עונש של מאסר בפועל, אך שופט בית המשפט נטה לקבל את עמדת הסניגור ולקבוע עבודות שירות.

הנאשם טען להגנתו שהחזיק ברובה כי הרגיש מאוים, אך השופט דחה את טענתו ואף הזכיר את שתי הרשעותיו הקודמות. ולמרות זאת, 5 חודשים לאחר ההרשעה, החליט השופט להקל בעונשו בעקבות תסקירים שקיבל וגזר על הנאשם עונש קל, זאת למרות עמדתו הראשונית בה רצה לגזור עליו לפחות שנה וחצי עבודות שירות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות