n
דף הבית / חולון / חדשות חולון / חולון: בחמישי שביתה במערכת החינוך!

חולון: בחמישי שביתה במערכת החינוך!

משרד החינוך בהודעה: מחר (חמישי) לא יתקימו לימודים בבתי הספר היסודיים ובחטיבות ברשויות שישבתו וחולון בתוכן, זאת בניגוד להודעה מוקדמת בה הוחלט על יום לימודים מקוצר

כיתה א גנית – ביס בן צבי צילום עיריית חולון
כיתה ריקה. צילום אילוסטרציה: עיריית חולון

אחרי שהוחלט על יום לימודים קצר שיסתיים בשעה 11:45, משרד החינוך יצא בהודעה כי בסופו של דבר השביתה תהיה מלאה וגם תלמידי בתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים יישארו בבית ביום חמישי זאת בנוסף לתלמידי התיכון שכבר הוחלט קודם לכן שיישבתו.

עיריית חולון הוציאה הודעה בעקבות השביתה הצפויה ובה נאמר: "בשל שביתת השלטון המקומי, מחר (חמישי), 23.2.23, לא תתקיים קבלת קהל בעיריית חולון ובמוסדותיה. כלל מוסדות החינוך והצהרונים לא יפעלו, למעט גני ילדים ובתי ספר בחינוך המיוחד שיפעלו כרגיל. גם מערך ההיסעים בחינוך המיוחד יפעל כרגיל."

מרשת קהילה ופנאי נמסר: "לאור הודעת עיריית חולון על השבתת מוסדות החינוך, מחר, יום חמישי, 23.2.23, רשת קהילה ופנאי מבקשת לעדכן כי כל המסגרות החינוכיות אותן היא מפעילה יהיו סגורות מחר: מעונות היום, צהרוני גני הילדים וצהרוני בתי הספר, פרט למסגרות החינוך המיוחד – שיפעלו כרגיל. שאר פעילויות הרשת יתקיימו כסדרן."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-02 at 14.02.07_4d2b17e4

חנות עלתה באש בבת ים

תפריט נגישות