n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראש העיר ראשון לציון במפגש טעון עם פעילים למען זכויות בעלי חיים

ראש העיר ראשון לציון במפגש טעון עם פעילים למען זכויות בעלי חיים

עשרות תושבי ראשון הגיעו לפגישה עם ראש העיר ומנכ"ל העירייה, פגישה אותה יזמה, איריס חזן ,יועצת ראש העירייה לבעלי חיים אשר הלינו על תפקודו של פקח במחלקה הווטרינרית. עיריית ראשון לציון בתגובה: "מנכ"ל העירייה סיפק את התייחסותו אליה. עיריית ראשון לציון לא דנה לגופם של עובדיה בכלי התקשורת"

פגישת תושבים עם ראש העיר, צילום פרטי
פגישת תושבים עם ראש העיר, צילום גל גפן

הפגישה שהתקיימה אתמול בנוכחות עשרות פעילים אשר הביעו את מורת רוחם. הייתה אמוציונלית מאוד, לטענת הפעילים במשך שלוש שנים מאז נבחר ראש העיר רז קינסטליך לראשות העיר הם מחכים לשינוי המיוחל וכי אותו פקח אינו מתאים לעבוד במחלקה כבר שנים, וכי יש לנייד אותו למחלקה אחרת בעירייה.

"לא ייתכן שעובד במחלקה הוויטרנרית יסגור פניות של תושבים על דעת עצמו, יחליט מתי לצאת או לא כשהוא בכוננות ומקבל על זה משכורת ויתנהג בצורה מבישה לתושבים ופעילים למען בעלי החיים" כך אמרה אחת הפעילות."

במשך שנים שאני יוצא להצלת חתולים במקום אותו פקח" אמר לגל גפן, פעיל מוכר בעיר למען בעלי החיים " אין לי יום ולא לילה כשהוא בתורנות, כולם יודעים שאם אותו פקח נמצא, אני זה שעובד במקומו, הוא מחליט אם להגיע או לא לקריאות, ברוב הפעמים הוא סוגר על דעת עצמו את הקריאות, על מה הוא מקבל משכורת?"

ראש העיר רז קינסטליך שמע את דברי התושבים וסיפר כי המחלקה הווטרינרית קיבלה תקציבים וכי הוא כאדם שאוהב בעלי חיים יבדוק את המקרה יחד עם מנכ"ל העירייה.

 

איריס 2 עשרות תושבים למען בעלי החיים במפגש עם ראש העיר ומנכ"ל העירייה- צילום גל גפן

איריס חזן יועצת ראש העירייה לענייני בעלי חיים שיזמה את הפגישה מסרה לגל גפן ראשון לציון – ""הקמתי לפני מספר שנים קבוצות וואצאפ לתושבים בנושא חתולי הקהילה שמכילות מאות אנשים, במשך מספר שנים אני מקבלת את כל הקריאות עבור כל בעל חיים שזקוק לחילוץ, טיפול וכו'.
אין ספק שהמחלקה עברה מתיחת פנים במהלך השלוש שנים האחרונות, הן מבחינה תקציבית והן מבחינת נהלי עבודה, אבל ישנה בעיה שמדובר בעובד עירייה שעובד במחלקה הווטרינרית וקיבלתי מאות תלונות על אותו עובד, כגון: אי יציאה לשטח בזמן משמרת כוננות, מאבחן בנושאים רפואיים למרות שאין לו סמכויות לכך, חוסר מקצועיות בלכידות, ודיבור לא נאות לתושבים.

לשם כך החלטתי לקיים מפגש תושבים שנפגעו ברמה האישית מאותו עובד. המפגש היה מוצלח וראש העיר ומנכ"ל העירייה היו קשובים לעשרות הפעילים שהגיעו לישיבה. כולי תקווה שראש העיר והמנכ"ל ימשיכו להיות קשוב ויפתרו את הבעיה לאלתר."

מעיריית ראשון לציון נמסר : "אתמול התקיימה ישיבה לגבי הסוגיה המדוברת, ומנכ"ל העירייה סיפק את התייחסותו אליה. עיריית ראשון לציון לא דנה לגופם של עובדיה בכלי התקשורת."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

עציצים

ראשון לציון:מכת גניבת עציצי נוי ברחבי העיר

תפריט נגישות