n
דף הבית / כללי / איך בוחרים ספק סליקה לעסק שלכם?

איך בוחרים ספק סליקה לעסק שלכם?

עיבוד עסקאות בכרטיס אשראי הוא תהליך, במסגרתו מעבד כרטיסי האשראי שלכם צריך לאסוף את פרטי הלקוח, לתקשר עם הבנק שלו ואז להעביר את כל הנתונים בחזרה לחשבון הסוחר שלכם ולאשר (או לא) את העסקה. בחירת ספק סליקה לעסקים היא חשובה, לא רק כי אישור עסקאות הוא שלב קריטי בהתנהלות תקינה של העסק, אלא גם כי זו החלטה שמשפיעה על הלקוחות שלכם. תחשבו על זה ככה: אתם בוחרים כמה תעלה לכם כל עסקה, מה שעשוי להשפיע על התמחור שלכם עבור מוצרים ושירותים. כמו כן, אתם בוחרים בספק שיקבל גישה למידע של הלקוחות שלכם, אז כדאי לבחור אחד מהימן.

איך בוחרים ספק סליקה לעסק שלכם
קרדיט לתמונות FREEPIK

מהו עיבוד תשלומים בכרטיס אשראי?

מעבד כרטיסי האשראי שלכם הוא חלק ממערך נקודות המכירה (POS) הכולל בעסק. ספקים בתחום עשויים להציע גם שערי תשלום, כלים לניהול מלאי וכלי דיווח מכירות. כדי להשלים כל עסקה בכרטיס אשראי (פיזי או דיגיטלי), הספק הוא זה שמתווך בין הצדדים השונים כיצד בוחרים ספק בהתאם לצרכים שלכם? כדי להקל על הבחירה שלכם, ריכזנו רשימה של שאלות שכדאי לשאול לגבי כל אחת מהאופציות ברשימה שלכם.

באיזו קלות תוכלו לשלב את הספק במודל העסקי שלכם?

אתם יכולים למנוע הרבה כאבי ראש, אם תשקיעו מתן זמן לוודא שהמעבד שתבחרו משתלב היטב בזרימת העבודה היומית המבוססת שלכם. אם אתם לא בטוחים, בקשו מהספק להדריך אתכם בעסקה טיפוסית.

מה אומרים לקוחות קיימים על שירות הלקוחות?

אם הדגמה מהירה לא אומרת לכם מספיק, תוכלו לקבל תחושה טובה יותר לגבי הספק על ידי התעמקות פשוטה. התקשרו לשירות לקוחות ושאלו שאלות כדי לאמוד את רמת התמיכה המוצעת. לאחר מכן, חפשו ביקורות מקוונות כדי לקרוא על חוויות שחוו עסקים אחרים עם אותו מעבד.

האם המעבד יועיל לשורת הרווח שלכם?

אם תבחרו ספק שלא משתלב עם זרימת העבודה של העסק, או אם התעריפים שלו יתבררו כגבוהים בהרבה ממה שציפיתם, זה לא יועיל במיוחד לשורה התחתונה שלכם. מכיוון ששימוש בכרטיסי אשראי ממשיך לעלות משנה לשנה, אתם צריכים ספק שיאפשר לכם להפיק תועלת מלאה מהמכירות הללו.

עד כמה רציניים וברורים תקני האבטחה של המערכת?

בנוסף לעלויות עיבוד התשלומים, עליכם לשים לב להיבטים נוספים, ובראשם האבטחה שלכם. עלויות ההונאות בכרטיסי אשראי עלו ב-26% מאז 2013. רוב הספקים מציעים אמצעי אבטחה מסוימים, אבל לרבים יש פרוטוקולים מבלבלים ולא ברורים שמובילים לבעיות. חשוב לוודא שאתם בוחרים ספק שעומד בתקנים המחמירים ביותר.

האם יש מלכוד לתעריפים הנמוכים לכאורה של המעבד?

אל תיקחו ספק שמציע תעריפים נמוכים מבלי לברר את אמינותו. הקפידו לקרוא את האותיות הקטנות, וחפשו עלויות ועמלות נסתרות. אם אינכם מוצאים הסבר הגיוני למחירים נמוכים, ראו את חוסר השקיפות כאות אזהרה.

 

  • תוכן ממומן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות