n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: האם דב צור עושה קאמבק?

ראשון לציון: האם דב צור עושה קאמבק?

ראש העיר לשעבר דב צור נפגש עם חבר המועצה הרב אריה כהן והפעיל החברתי ולאד קפוסטין. הרב אריה כהן: "קדימה בחירות, קדימה קואלציות"

WhatsApp Image 2023-01-02 at 18.41.00 (1)
צילום: הרב אריה כהן

פחות מעשרה חודשים לבחירות לראשות העיר והמנועים מתחממים מיום ליום כאשר השאלה המרכזית היא מי יהיו המתמודדים לראשות העיר מול ראש העיר המכהן רז קינסטליך.

בעוד ראש העיר קינסטליך חותם הסכמים קואליציונים עם חבר המועצה איתן שלום ראשון לציון: חבר המועצה איתן שלום בתמיכה מלאה בראש העיר | גל גפן (gal-gefen.co.il) והליכוד בראשות חבר המועצה יוסי חממי  https://did.li/J0K5q נפגש צור עם חברי מועצה גם הוא.

לגל גפן נודע כי ראש העיר לשעבר דב צור כבר קיים מספר לא מבוטל של חוגי בית ואף נפגש עם מפלגה גדולה עם אפשרות לרוץ תחת שמה.

היום נפגש צור עם הפעיל החברתי ולאד קפוסטין וחבר המועצה הרב אריה כהן מטעם ש"ס. על מה שוחחו השלושה? ככל הנראה לא על מזג האוויר בסוף השבוע שעומד להיות גשום. אריה כהן מסר לגל גפן משפט אחד ובזה סיכם : " קדימה בחירות, קדימה קואלציות"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות