n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: חבר המועצה איתן שלום בתמיכה מלאה בראש העיר

ראשון לציון: חבר המועצה איתן שלום בתמיכה מלאה בראש העיר

חבר המועצה איתן שלום הודיעה על תמיכתו בראש העיר רז קינסטליך לבחירות הקרובות. על ראש העיר" הוא ראש עיר מעולה". על עצמו :" אביא בין חמישה לשישה מנדטים". על חברותיו לסיעה : " עדין לא יודע עם איזה רשימה ארוץ- יכול להיות שמטעם הליכוד".

איתן שלום צילום עיריית ראשון לציון

פחות מעשרה חודשיים לבחירות לראשות העיר והמנועים מתחילים להתחמם.

חבר המועצה מזה 14 שנה איתן שלום, שעוד לפני זה עבד בעירייה 36 שנה והגיע לתפקידים בכירים, מוכר מאוד בעיר ויש המעריכים אותו בלא פחות מ-3 מנדטים לבד, הביע את תמיכתו המלאה לבחירות הקרובות בראש העיר רז קינסטליך, זאת לאחר שחתמו יחד לפני כשלושה חודשיים אבל רק עכשיו יצאה ההודעה באופן רשמי.

שלום, התמודד לבחירות האחרונות עם "התנועה החברתית הירוקה" יחד עם חברת המועצה יפעת מאירוביץ יפת וחברת המועצה מהבית היהודי מיכל קלדרון ויחד הביאו שלושה מנדטים.

בשיחה עם "גל גפן ראשון לציון" איתן שלום מצהיר כי היעד לבחירות הוא בן חמישה לשישה מנדטים וכי אינו יודע אם ימשיך עם מאירוביץ וקלדרון " הפעם אני שואף לחמישה ושישה מנדטים" אומר שלום " עם מי אני רץ אני עדין לא יודע, אני בוחן את האפשרויות שאחת מהן היא לרוץ מטעם הליכוד, בשנים האחרונות אני איש ליכוד ולכן הכל פתוח"

 

בבחירות האחרונות יצויין כי שלום חתם עם רז קינסטליך וביקש 24 שעות לחשוב על הדברים, יממה לאחר מכן חתם עם דב צור לרשות העיר " אני ביקשתי 24 שעות לחשוב על הדברים וזה היה מוסכם ולכן גם אף אחד לא בא אלי בטענות" אומר שלום " הייתי שלם עם ההחלטה, נכון להיום חתמתי עם ראש העיר רז קינסטליך כבר לפני שלושה חודשים ואני לא זז מהדרך שלי, אני חושב שהוא ראש עיר ראוי וטוב לעיר" הוא מסכם

WhatsApp Image 2022-12-25 at 13.30.13
צילום: פרטי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות