n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / עצוב: בר "בראל" יסגר בסוף החודש

עצוב: בר "בראל" יסגר בסוף החודש

בראל נהרג מירי מחבל ברצועת עזה. שבעה חודשים לאחר מותו החליט אחיו אודי להנציחו בדרך מיוחדת בראשון לציון כשפתח בר על שמו, לאחר כמעט שנתיים ייסגר הבר: אודי שמואלי "בזכותכם הצלחתי ,החלמתי ועברתי את התקופה הקשה בחיי"

בר בראל - צילום אודי שמואלי
בר בראל - צילום אודי שמואלי
לפני שנתיים במוצאי שבת, 21 באוגוסט 2021, התפתחה התפרעות אלימה סמוך לגדר בצפון הרצועה, במהלכה מחבל ירה לעבר לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל ופצע אותו באורח אנוש. מדינה שלמה התפללה לשלומו, גם בראשון לציון העיר בה גר וגדל התקיימו תפילות להחלמתו, אבל לאחר מספר ימים נקבע מותו בבית החולים "סורוקה".
כחצי שנה לאחר מות בראל, החליט אחיו הגדול אודי לפתוח מקום שינציח את אחיו הלוחם, שאליו יגיעו חברים מהפלוגה ושיאפיין את בראל ז"ל שהיה ישראלי בכל רמ"ח אבריו.
בר "בראל" נפתח בחודש מרץ 2022 ברחוב רוטשילד פינת רמז ובילו בו אלפי בני נוער, מבוגרים, לוחמים, פסיפס של כור ההיתוך הישראלי הגיע מידי ערב למקום לשמח ולהנציח את "בראל".
אודי ובראל חדריה
אודי ובראל ז"ל . צילום: אודי שמואלי

 

לפני ימים ספורים הודיעה אודי שמואלי אחיו הגדול של בראל ז"ל כי בסוף החודש המקום ייסגר. ברשתות החברתיות הוא כתב: "חברים יקרים ואהובים אני אתחיל מהסוף להתחלה, ה"בראל" נסגר הדלתות ייסגרו וישארו איתנו הזיכרונות וטעם בלתי נשכח. את הבראל פתחתי בימי משבר, הרגשתי את הצורך להחיות את בראל, את אחי הקטן שכבר לא יהיה יותר, בזכותכם הצלחתי ,החלמתי ועברתי את התקופה הקשה בחיי.
הבראל זה המקום הכי שמח שיש בדיוק כמו אישיותו, תודה לכם על רגעים מדהימים! תודה שהייתם חלק מהמקום הזה ומהקסם שלו! תודה שחיבקתם ופרגנתם!
רקדנו, שתינו, צחקנו ואפילו בכינו, אין לי ספק שבראל ז״ל היה איתנו בכל רגע !
הגעתי עם ה"בראל" למיקסום המרבי שלו ומפה אני ממשיך להרפתקה הבאה ולהגשים את עצמי, בראל ז״ל הצליח לגרום לי להגיע לגירסה הטובה ביותר שלי!
תודה לכם שהייתם חלק בלתי נפרד בכל רגע, מאמין שעוד ניפגש בקרוב אני אוהב ומעריך את כולכם"
בראל חדריה שמואלי. צילום דוברות המשטרה
בראל חדריה שמואלי. צילום דוברות המשטרה

ל"גל גפן" ראשון לציון סיפר אודי כי ההחלטה לא היתה פשוטה ולאחר הרבה לבטים אבל סוף בלב שלם "החלטתי יחד עם המשפחה לסגור את "בראל", מסביר אודי " המקום היה נטו הנצחה מהלב ולא ביזניס, הרעיון לפתוח את "בראל" עלה עוד במהלך השבעה, שהלב היה מרוסק, במבר, במקום הכי נמוך בחיים, עכשיו לאחר שנתיים הגענו לשלב שאפשר להמשיך הלאה בחיים ולהנציח אותו במקומות שונים, אני לא יוצא בטעם רע להפך, זה היה בזמן הנכון וזה עזר לי לרפא את הלב עד כמה שאפשר ולקום מהשכול"

יש תוכניות להמשך?

יש הרבה הצעות על הפרק, כשיהיה מה לספר נספר

כיצד הגיבו על כך המבלים במקום?

האמת, שכולם היו בהלם, הפכנו להיות משפחה גדולה וזה לא פשוט, אבל הבינו לגמרי וחיבקו אותי על ההחלטה, אנחנו כאן עד ה26.8, ומזמינים את כולם להגיע ולהנות.

בראל
בר בראל. צילום : הילה רחימי

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות