דף הבית / חדשות העיר / "ללמוד להקשיב לשיח הפנימי"

"ללמוד להקשיב לשיח הפנימי"

מי ליאור

איך מאזנים בין הפכים בעולם שנוטים לקיטוב וכיצד משלבים באופן מדויק את השכל והרגש בחיי היום יום. עם שאלות אלו התמודדו בחמישי האחרון כמאה נשים מהעיר ומחוצה לה, בגילאים שונים, ומכל גווני החברה הישראלית ביום עיון שהתקיים בישיבת ההסדר ראשון לציון מבית איגוד ישיבות הסדר. יום העיון התקיים תוך שיתוף פעולה עם בין הגרעין התורני והמחלקה לתרבות יהודית בעירייה בראשות חברת מועצת העיר מיכל קלדרון והרב איתי קרמר.

את היום פתח בדברי תורה וברכה נשיא הגרעין התורני וראש ישיבת ההסדר בראשון לציון, הרב שלמה לוי המשמש כרב שכונת המערב הישן בעיר. הנשים האזינו לשיעור תנ"ך הועבר שיעור תנ"ך של אורלי אבוטבול ונהנו מסדנאות קליעת סלים וסדנאות אימון אישי. לקראת סיום היום השתתפו הנשים בשיעורי חסידות שהועברו בידי הרב אייל ורד והרב מיכי יוספי, ולבסוף קינחו מההצגה "עד שמצאנו", העוסקת במסע החיים של שני אנשים המחפשים את ייעודם, ונוסעים למקום שמשנה את  חייהם לנצח. היום כולו לווה בכיבוד מגוון ומדוכני מכירות אטרקטיביים.

צילום: ישיבת הסדר ראשל"צ

הרבנית גילה לוי שהרצתה לפני קהל הנשים על השיח הנשי המתמיד בין המוח והלב מספרת: "זו השנה השישית שנשות הגרעין מרימות את יום העיון הנשי על אף הקשיים הרבים".

ראש ישיבת ההסדר, הרב שלמה לוי: "העובדה שביום העיון השתתפו נשים מכל גווני החברה הישראלית מחזקת בנו את ההכרה בחשיבותם של כנסים אלו. אני תפילה כי ישיבת ההסדר בעיר תמשיך להווה מגדלור תורני ובית חם לציבור".

ראש מטה איגוד ישיבות ההסדר, מולי יסלזון ברך על המהלך: "זו יוזמה נהדרת של ישיבת ההסדר בראשון לציון הפועלת רבות למען הקהילה בעיר. אנו בוחרים להגדיל את עולם התורה דווקא דרך החיבור לעם, הלימוד הפנימי בבית המדרש מוצא את דרכו להשפיע גם באופן ישיר כאשר הישיבות פועלות בסביבתן ומהוות בית חם לתושבים רבים".

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות