n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / אחיו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל פתח בר על שמו

אחיו של הלוחם בראל חדריה שמואלי ז"ל פתח בר על שמו

בראל נהרג מירי מחבל ברצועת עזה. שבעה חודשים לאחר מותו החליט אחיו אודי להנציחו בדרך מיוחדת בראשון לציון " שמתי את כל האבל בבר "בראל". האם : "במקום לשקוע באבל בחרנו להנציחו "

בר בראל - צילום אודי שמואלי
בר בראל - צילום אודי שמואלי

לפני כחצי שנה במוצאי השבת, 21 באוגוסט 2021, התפתחה התפרעות אלימה סמוך לגדר בצפון הרצועה, במהלכה מחבל ירה לעבר לוחם מג"ב, סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל ופצע אותו באורח אנוש. מדינה שלמה התפללה לשלומו, גם בראשון לציון העיר בה גר וגדל התקיימו תפילות להחלמתו, אבל לאחר מספר ימים נקבע מותו בבית החולים "סורוקה".

שבעה חודשים לאחר מותו החליט אחיו אודי בן ה-29 להנציחו בדרך מיוחדת. לפני כשבוע  פתח בר על שמו בלב העיר ברחוב רוטשילד 113  "בראל" ובכך הוא מנסה לקום מהאבל וגם להנציח את אחיו בראל ז"ל.

"קמתי מהשבעה וחשבתי איך להמשיך מכאן" מספר אודי " אני עובד מספר שנים בסרביס וחשבתי איך לשדרג את זה, במשך כל השבעה היה איתנו השכן שלנו שיש לו חנות דגים בעיר בשם "ברבוניה" והחלטנו לשלב כוחות ולפתוח בר דגים וזה מה שיצא, בר עם אווירה ישראלית מיוחדת.

בראל אהב לבלות ברחוב רוטשילד, הוא אהב לצאת לברים ישראלים, זרוקים עם מכס קצר וכפכפים, יצרנו בעצם מקום שבראל היה אוהב לצאת אליו, ימי חמישי עד מוצא"ש כל החברים של בראל מפוצצים את המקום, מאוחדים וביחד וזה מאוד מרגש.

בר "בראל" נמצא כבר בהרצה בשבועיים האחרונים, למעט שישי בערב המקום פתוח כל השבוע עם מוזיקה ישראלית ותפריט מגוון שתוכלו למצוא בו דגים טריים, סלטים  מטבלים ישראלים, טחינה וחומוס ישראלי ואותנטיי קינוחים ועוד דברים טובים שבראל אהב."

לא רק הבר נקרא על שם האח שנפל- בראל, אודי החליט להנציח את אחיו גם בציור קיר מרשים של בראל עם חבריו שציירה אור הלפרין בת זוגתו שהכירה את בראל מקרוב ולצידו נכתב בכמה מילים מרגשות הסיפור של בראל שהפך לחייל של מדינה שלמה " בקיץ 2011 נהרג סמ"ר בראל חדריה שמואלי ז"ל בגבול רצועת עזה. בין רגע הפך המסתערב ממג"ב לבראל של כולנו, לסמל של מופת ולהשראה. היה בו הכל: אחד מהחבר'ה שסחף את כולם להכי טוב שיש, רוח שטות לצד רצינות ואחריות, אהבת האדם, אחדות, נתינה, הקרבה, אומץ לב ואהבה אדירה למדינה. עד המוות. הוא היה הכי ישראלי שיש, הסיפור של בראל זה הסיפור של כולנו. הסיפור של המקום הזה.

 

 

אודי שמואלי

 

 

 

 

 

ציור הקיר בבר בראל

 

 

ניצה אימו של בראל סיפרה לגל גפן על התחושות והעשייה סביב הפתיחה של הבר "הבן הגדול שלי אודי פתח את המקום  הוא בחר דרך, במקום לשקוע לאבל הוא בחר להתעסק ולהנציח והמטרה היא שכל החבר'ה יגידו אחד לשני " אתה בא לבראל היום? שבראל ישאר נצחי, ביום חמישי בלילה הייתי במקום, זה היה מרגש לראות את כל החבר'ה שלו יחד" היא מסכמת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

תגובה אחת

  1. פני מלאך יש לו . בראללל. מלאך הלך לנו.

    כתבם בטעות אני שהוא נפל ב 2011 במקום 2021…

    ברוך דיין אמת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

IMG-20240421-WA0069

״אני אוהב את ראשון לציון אהבה אמיתית, נולדתי כאן גדלתי והתחנכתי וכאן אני גם מגדל את שלושת ילדי״

תפריט נגישות