n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / נפתחה ההרשמה למעונות הסטודנטים- כל הקודם זוכה

נפתחה ההרשמה למעונות הסטודנטים- כל הקודם זוכה

במקום 357 חדרים המיועדים לכ-528 סטודנטים, עם מגוון דירות: דירות יחיד, דירות לזוג,
ל-2 שותפים או ל-3 שותפים, מתוכן גם 10 דירות מונגשות למתניידים עם כיסא גלגלים - במחירים הנמוכים ב-20% ממחיר השוק.

מכללה למנהל

סטודנטים וסטודנטיות שימו לב: ההרשמה למעונות הסטודנטים של עיריית ראשון לציון נפתחה

בימים אלה פותחת עיריית ראשון לציון את ההרשמה לשנת הפעילות השנייה של מעונות הסטודנטים בעיר. במקביל, יצאה העירייה בקמפיין שילוט מיוחד בהשתתפות סטודנטיות וסטודנטים שמתגוררים כיום במעונות. ראש העירייה, רז קינסטליך: "הבטחנו שנעשה הכל כדי להשאיר את הצעירות והצעירים שלנו בעיר – וזה חלק מהתהליך. המעונות עוזרים לסטודנטים שלנו ללמוד, אבל במקביל מאפשרים להם גם ליהנות מחיים סטודנטיאליים מלאים מבלי להיכנס למצוקות כלכליות"

סטודנטים וסטודנטיות שימו לב: בימים אלה פותחת עיריית ראשון לציון את ההרשמה לשנת הפעילות השנייה של מעונות הסטודנטים בעיר. במקביל, יצאה העירייה בקמפיין שילוט מיוחד בהשתתפות סטודנטיות וסטודנטים שמתגוררים כיום במעונות.

קומפלקס המעונות שהושק לפני כשנה נבנה בהשקעה של למעלה מ-110 מיליון שקל. זו הפעם הראשונה בישראל שעירייה משתתפת בהקמה של מתחם מעונות לסטודנטים, כאשר את הבנייה הובילה החברה הכלכלית של ראשון לציון, תוך חשיבה קפדנית ומתוך ראייה כוללת של צורכי הסטודנט – בשימת דגש על נוחיות ואווירה סטודנטיאלית.

במקום 357 חדרים המיועדים לכ-528 סטודנטים, עם מגוון דירות: דירות יחיד, דירות לזוג,
ל-2 שותפים או ל-3 שותפים, מתוכן גם 10 דירות מונגשות למתניידים עם כיסא גלגלים – במחירים הנמוכים ב-20% ממחיר השוק.

כל הדירות מאובזרות וכוללות מיטה ומזרן, ארון בגדים, שולחן עבודה, כוורת, שידת מגירות וכיסא סטודנט, פינת אוכל וכיסאות, וילונות, מוצרי חשמל דוגמת מקרר, מיקרוגל, טלוויזיה בכל חדר, כיריים, תנור אמבטיה.

על גג הבניין נמצא מועדון פנאי עם פינות ישיבה מעוצבות ומסכי טלוויזיה ענקיים, מרכז קניות צמוד עם סופרמרקט, בית קפה ומאפייה, חנות נוחות, מכבסה, קצב ועוד.

בימים אלו כאמור יצאה העירייה בקמפיין שילוט חוצות מיוחד בהשתתפות סטודנטים וסטודנטיות אשר מתגוררים כיום במעונות ונהנים מכל השירותים שהמקום מציע.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני שמח לבשר שבימים אלה אנו נמצאים בעיצומה של ההרשמה לשנה השנייה במעונות הסטודנטים שלנו. הבטחנו שנעשה הכל כדי להשאיר את הצעירות והצעירים שלנו בעיר – וזה חלק מהתהליך. זאת פעם הראשונה בישראל שעירייה לוקחת על עצמה לבנות מעונות סטודנטים מיוזמתה ובמימון שלה, כדי לתת מענה למחירי השכירויות המאמירים. מדובר בפרויקט ראשון מסוגו ובהיקפים שאין עוד בישראל שגם עוזר לסטודנטים שלנו ללמוד, ובמקביל גם ליהנות מחיים סטודנטיאליים מלאים מבלי להיכנס למצוקות כלכליות".

לפרטים נוספים ולהרשמה: https://www.arielgroup.online/lprl.

מכללה 2
צילום: עיריית ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות