דף הבית / כללי / שף הבשר והעוף

שף הבשר והעוף

את הימים האחרונים של החופש הגדול החלטנו להקדיש לבחירת הקצביה הטובה ביותר באיזור ראשון לציון ולמען האמת, זאת היתה משימה נחמדה, במיוחד לחובבי הבשר. יצאנו לשטח ומהר מאד מצאנו כי עבור קצביית "שף הבשר והעוף", קצב זה מקצוע עם כבוד ומסורת.בבדיקות שערכנו הבנו כי כל העובדים במקום עוברים הכשרה מקיפה, קפדנית וצוברים מיומנות ומומחיות לאורך שנים. בסופו של דבר, בזכות הניסיון הזה, מי שנהנה בסופו של דבר זה אנחנו, הלקוחות.

כבר עם הגעתנו ל"שף הבשר והעוף" הוצע לנו מגוון רחב של מוצרים איכותיים, טריים ונקיים החתוכים לפי בקשתנו. החל מבקר וכבש עד עופות טריים, תבלינים, ירקות קפואים ודגים קפואים. קטגוריה נוספת שנחשפה בפנינו הייתה מוצרי הפרימיום הכוללת מוצרים ביתיים כמו המבורגרים, קבבים, קציצות ונקניקיות בטעם ביתי, העשויים ממאה אחוז בשר בקר מובחר.

עם זאת, התרשמנו מאוד ממבחר הנתחים והניקיון בקצביה. ההסבר המקצועי מצד ארתור לבייב, הבעלים, ואנשי הצוות שלו, על כל חלק ונתח בשר עשו את שלהם והיה נראה כי מאחורי הדלפק נמצאת חבורה שהיא סוג של ספר מתכונים – לכל שאלה בנושא קיבלנו ייעוץ ותשובה טובה. בנוסף, מעבר לאופן שבו הם חותכים ומסדרים את הבשרים, הם ידעו להסביר לכל מי שצריך, בדיוק באיזה נתח מדובר, מה שיטת הבישול המומלצת, באילו תבלינים או רטבים כדאי להשתמש ולמי להוסיף ירקות על מנת לתת את הטאץ' הסופי לארוחה.

במהלך הבדיקה שערכנו התרשמנו כי המומחיות של צוות העובדים בקצביה בא לידי ביטוי בטיפול המקצועי והמיוחד בבשר: פירוק, יישון ואספקת נתחים מובחרים שמייצרים מאכלים משובחים. בנוסף, כולם שם היו מיומנים במעדני הבשר שהם משווקים, כך שהם ידעו לעזור לנו בבחירת הנתחים המתאימים לתבשילים ובנתינת טיפים ומתכונים.

התרשמנו כי ארתור לבייב ואנשי הצוות שלו עושים הכל ועובדים ישירות אל מול הלקוחות: "כשאתה נכנס אלינו, מיד תקבל שירות חם ישיר. חרטנו על דגלנו להעניק שירות מצוין ללקוחותינו, ללא פשרות – לקוח מרוצה בשבילנו זו חשיבות עליונה. הקצבייה הזאת היא הבייבי שלי, נכנסתי לחנות כשהיא הייתה בחיתולים, הרמנו אותה יום אחרי יום והענקנו שרות ויחס אישי לכל לקוח. אני תמיד אומר לאנשי הצוות שלי, מה שלא הייתם מוכרים לעצמכם, אל תמכרו לאחרים וזה מוכיח את עצמו כל פעם מחדש".

אפשר לומר בפה מלא כי מדובר בקצבייה נקייה באופן מופתי, שירות מנצח, איכות וטריות ממדרגה ראשונה. השירות היה נעים, מקצועי ומהיר והנתחים מגוונים ומעוררי תיאבון. תתכוננו להחשף לחגיגת בשרים מטריפה שכבר מזמן הפכה לשם דבר בקרב חובבי הבשר והקרניבורים באיזור ראשון לציון. בתאבון!

שעות פתיחה:

א-ה 8.00-19.00

שישי: 8.00-14.00

כתובת: זלמן שניאור 18 ראשון לציון. לניווט לחצו כאן 

טלפון: 03-961-4499050-6790168

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות