n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / ראשון לציון: " הלב נשבר לי לאלפי חתיכות"

ראשון לציון: " הלב נשבר לי לאלפי חתיכות"

נבו רביבו אביה של ליאן ז"ל שטבעה למוות ביום ראשון בג'קוזי בצפון, מתגורר בנחלת יהודה בראשון לציון, מנסה לעמוד על הרגלים לאחר הטרגדיה הקשה ומבקש את עזרת תושבי העיר.

WhatsApp Image 2022-09-13 at 17.44.28
צילום: נבו רביבו

" שום דבר לא יכול לנחם אותי, הלב שלי שבור לרסיסים" כך מספר ל"גל גפן ראשון לציון" נבו רביבו אביה של ליאן שטבעה למוות בג'קוזי בצימר בצפון במהלך טיול עם אמה וקרובות משפחה ביום ראשון.

אתמול נקברה ליאן בנתניה ואביה הספיד אותה בעמוד הפייסבוק שלו: "אני לא נושם ילדה שלי, עד עכשיו אני יושב עם עצמי ובוכה עד בלי די. לא מבין איך דבר כזה קרה לך. אני אוהב אותך לנצח נצחים אהבת חיי ונשמתי".

רביבו שמתגורר בחודש האחרון בשכונת נחלת יהודה בדירה אצל חבר מספר כי בחר לגור דווקא בראשון לציון כדי להיות קרוב לשני ילדיו הנוספים המתגוררים בערים שונות הקרובות לראשון לציון.

"ליאן היתה הבת הבכורה שלי" מספר רביבו " גידלתי אותה לבד כמה שנים טובות אי אפשר לעכל דבר כזה זה לא ניתן להבין את זה בכלל, התקשרו אלי ואמרו לי להגיע לבית החולים בנהריה, שם חיכו לי קציני משטרה שהובילו אותי לחדר קירור והבנתי שהיא מתה, כשראיתי אותה בחדר קירור חיבקתי ונישקתי אותה,רציתי להנשים ולהחיות אותה מחדש, שתחזור לחייך זה לא נתפס הסיטואציה הזו ,היא היתה ילדה יפת תואר, ילדה מדהימה, בת בכורה שהכל הבנו רק במבט בעיניים היא היתה  חייכנית ומלאת שמחת חיים קסם של ילדה, לפני חודש היא חגגה  יום הולדת ומיד אחר כך התחילה את כיתה א' ההתרגשות היתה ענקית היא היתה מתקשרת ומספרת לי מה למדו בבית הספר, אני שבור ומרוסק"

בשיחה עם גל גפן ביקש רביבו מאחר ועבר להתגורר בראשון לציון למצוא עבודה שמכבדת את בעליה "אשמח למצוא עבודה טובה שתכבד אותי אשמח למצוא משרה של נהג עם רכב, שאצליח להמשיך בחיים ולשאוב כוח מהילדים שלי"

בימים אלה זקוק רביבו גם לתרומות כדי לעמוד חזרה על רגליו ולממן את המצבה לביתו ליאן ז"ל והוא פונה לתושבי העיר אם ירצו לתרום ולסייע. לתרומות :

עדן וניר וקנין
מס חשבון: 1287884
מס סניף:976
בנק לאומי

או בביט לאחותו עדן 0502282742

 

WhatsApp Image 2022-09-13 at 17.44.28
צילום: נבו רביבו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-04-28 at 14.26.20_799d3f45

ראשון לציון: מי ראה את נדז׳דה?

תפריט נגישות