n
דף הבית / ראשון-לציון / "נעשה הכל כדי שהעובדים יחזרו הבייתה בשלום למשפחותיהם"

"נעשה הכל כדי שהעובדים יחזרו הבייתה בשלום למשפחותיהם"

"הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל" בישראל ממשיכה את קמפיין "חודש המודעות לבטיחות בענף הבניין", אותו מובילה הפרזנטורית דניאל גרינברג מרחובות, "רק לא X". אייל לוי, מנהל פרויקט בחברת "דניה סיבוס" בראשון לציון, בה ביקרה ניידת הבטיחות השבוע, מתייחס לנהלים בחברה: "כל עובד צריך לחשוב טוב טוב לפני שהוא מבצע פעולה כלשהי כדי להימנע מתאונה"

WhatsApp Image 2023-01-02 at 14.12.48
צילום: יחצ

ניידת השידור של הקרן לעידוד ענף הבנייה ממשיכה לנוע ברחבי הארץ והגיעה בפעם השנייה לראשון לציון – הפעם לאתר בנייה של חברת "דניה סיבוס". הניידת פועלת כחלק מקמפיין של "הקרן לעידוד ענף הבנייה בישראל" להעלאת המודעות  לבטיחות בענף ואותו מובילה הפרזנטורית דניאל גרינברג תחת הכותרת "רק לא X". כלומר למנוע ככל האפשר את מספרי הנפגעים.

מי שראיין הפעם היה האחראי על ניידת השידור, אגם לב, שראיין את אייל לוי מנהל פרויקט בחברה "דניה סיבוס" בראשון לציון. "כל עובד שלנו עובר הדרכת בטיחות לפי סוג העבודה שלו", אמר לוי. "אנחנו נותנים דגש על הנהלים ומחדדים אותם במטרה להכניס את עניין המודעות לראש. בסופו של דבר האחריות האישית היא של העובד. המסר שלנו הוא שנעשה הכל כדי שהעובדים יחזרו הבייתה בשלום למשפחותיהם. כל עובד צריך לחשוב טוב טוב לפני שהוא מבצע פעולה כלשהי כדי להימנע מתאונה".

הנרי דהן, מנהל עבודה בחברה, מוסיף: "אני עושה שלושה סיורים לפחות באתר בכל יום, כדי לבדוק שאין כשלים ושכולם עומדים בכללי הבטיחות. עובד שמבצע עבירה יקבל מייד אזהרה, ובפעם השנייה הוא כבר לא יהיה פה. הבטיחות היא מעל הכל, אין לנו ברירה לעשות זאת למען יראו יראו. במיוחד בתקופה כמו עכשיו כשלפעמים סוער ויש גשמים. בימים כאלו יש חשיבות עליונה לרענן יום יום מחדש את הכללים".

גיא רז, מנהל בטיחות בחברה, מחזק: " תדריך הבוקר הוא למעשה ריענון לבן אדם. זה לא רק תדריך זו גם שיחה בינו לבין מנהל העבודה. יש דברים שמסיחים את דעתנו כגון משפחה וילדים. גם עובדים מקצועיים שמכירים היטב את הכללים צריכים לעשות הערכת סיכונים לפני שהם נכנסים לאתר, כמו שמסתכלים ימינה ושמאלה לפני שחוצים כביש. לפעמים חוסר תשומת לב או שגרה יכולים לגרום לתאונות ולכן השיחות הללו חשוב מאוד".

הפרזנטורית דניאל גרינברג מתפעלת מהיענות המנהלים והעובדים לחודש המודעות לבטיחות. שמובילה הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל". "סבא שלי היה מנהל בטיחות באתרי בנייה וכנראה שהנושא זורם אצלי בגנים. זה מרגש לראות איך כולם נרתמים לנושא", היא אומרת. "התרשמתי שהם ממש מקפידים על כל פרט ופרט. ההתייחסות לבטיחות באתרים בנתניה ממש מחממת את הלב".

משה בן זקן, מנכ"ל הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבנייה בישראל, מסכם: "פתחנו את הקמפיין בצורה מוצלחת מאוד עם היענות יוצאת דופן מצד הקבלנים והמנהלים באתרי הבנייה. מהיום שמוניתי לעמוד בראשות הקרן, לפני מספר חודשים, שמנו לנו למטרה להוריד משמעותית את מספר התאונות. הרי כל המציל נפש אחת כאילו מציל עולם ומלואו. השקענו הרבה מאוד בקמפיין הזה ואני משוכנע שהתוצאות יהיו בהתאם".

בימים הראשונים לקמפיין ראיינה גרינברג את ראשי הענף באילת ומנהלי עבודה ועובדים בפתח תיקווה, רמת גן, רמת השרון, הרצליה וירושלים. בהמשך תבקר ניידת השידור באתרים נוספים ברחבי הארץ במטרה להגביר את המודעות לבטיחות בענף הבנייה ולחדד את נהלי הבטיחות בענף. לקמפיין נרתמו המלוא העוצמה גם ארגון הקבלנים בוני הארץ, בראשות הנשיא, ראול סרוגו והסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות, בראשות יצחק מויאל.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

FB_IMG_1714644960389

צמידי זיהוי לילדי העיר ליום העצמאות

תפריט נגישות