n
דף הבית / צרכנות / זה מה שנקנה לחנוכה, חג המולד והשנה האזרחית

זה מה שנקנה לחנוכה, חג המולד והשנה האזרחית

לקראת חגיגות חנוכה, חג המולד וסוף השנה האזרחית ברחבי העולם, משיקה חברת "מטעי בן עזר" קטלוג חדש עם מגוון עשיר של מארזי שי מהודרים הכוללים פירות הדר מובחרים ומעדני גורמה ישראליים

 

WhatsApp Image 2022-11-23 at 14.24.28
צילום: יחצ

התפוז הישראלי הוא המתנה המבוקשת ביותר למשלוח לחו"ל בחגי דצמבר

לקראת חג המולד, השנה האזרחית החדשה וחג החנוכה, תקופה המתאפיינת בשיא משלוחי מתנות בעולם וגם מישראל לחו"ל, משיקה "מטעי בן עזר", החברה הוותיקה והמנוסה ביותר בישראל בתחום משלוחי מתנות איכותיות לחו"ל, קטלוג חדש המציע למעלה מ-50 מארזי שי  הכוללים פרי הדר מובחר: תפוזים, אשכוליות ופומליות באיכות פרימיום, בשילוב מוצרי גורמה ישראליים: יינות מצוינים מיקבים נבחרים, שמן זית כתית מעולה, קונפיטורות מיוחדות, שוקולדים מעודנים של שוקוליטרים, עוגיות ומאפים מלוחים מעולים ועוד. בחגי החורף בחו"ל, מצפים מדי שנה להגעתן של תיבות השי המרגשות, המהוות דרישת שלום מישראל. מתנה נפלאה ומשמחת לחיזוק הקשר עם האנשים הקרובים והחשובים בחו"ל.

חברת "מטעי בן עזר", אשר הוקמה לפני כ-50 שנה ע"י משפחה וותיקה של פרדסנים בראשות האחיות אורנה ושרונה לבית משפחת בן עזר, היא החברה היחידה שגם מגדלת זנים מיוחדים של פרי הדר מובחרים, גם אחראית לבחירת מוצרי הגורמה ואריזתם באריזה מהודרת וגם אחראית על המשלוח לחו"ל עם מערך הפצה מקצועי במכולות מקוררות המבטיח את איכות המשלוח והגעתו במועד, לכל מקום בעולם, כששיא פעילותה בעונת המתנות לרגל חג המולד, השנה האזרחית החדשה וחג החנוכה.

WhatsApp Image 2022-11-23 at 14.24.29
צילום: יחצ

לתיבות השי נבחר לאחר מיון קפדני הפרי המובחר: הגדול, היפה, האיכותי והטעים ביותר, אשר גדל בחלקה מיוחדת תוך טיפול מותאם עם השקייה ממי בארות. בשל כך חברת בן עזר מציעה את רמת האיכות הגבוהה ביותר של חבילות השי שנשלחות לחו"ל, הכוללת גם מעקב אחרי המוצר הסופי וכיצד הוא מגיע ליעדו.

המוניטין הרב של מטעי בן עזר צבר להם מעריצים רבים ורבות מהחברות, השגרירויות , משרדי הממשלה ומשפחות פרטיות משתמשות בשירותיה מידי שנה, כמו גם חברות ישראליות רבות הממוקמות בחו"ל, שבוחרות לשלוח את מתנות החג, כחול לבן, לקולגות דרך ישראל על מנת לבדל עצמן על פני המתנות המסורתיות.

תיבות השי והמארזים של חברת מטעי בן עזר המובילה את שוק המתנות לחו"ל, מככבים בראש רשימת המתנות שנשלחות לכל העולם ומייצגות את ישראל בכבוד רב.

בעידן שבו נושא החוויה הקולינרית ואיכות המוצרים הם במרכז ההוויה החברתית, פרי ההדר שמשדר בריאות וטעם נפלא וארץ ישראלי, יחד עם המוצרים האיכותיים, לצד המוניטין של חברת מטעי בן עזר הפכו את תיבת השי למתנה המבוקשת ביותר לחגים.

מארזים עם פרי הדר, יינות ומעדנים נשלחים לאירופה, ארה"ב, קנדה וליפן. לשאר היעדים בעולם ניתן לשלוח מגוון מתנות מתוצרת ישראלית: יין ומעדנים, מוצרי טיפוח וחפצי נוי איכותיים. בשנים האחרונות נרשם ביקוש רב לשליחת מארזי שי גם למדינות המזרח, בנוסף ליבשות הפופולאריות.

תיבות השי המעוצבות והמארזים המפנקים, היוצרים את החוויה האולטימטיבית והמרגשת שכל אחד ישמח לקבל, מוצעים במחיר החל מ-329 שקלים למארז רגיל והחל מ-469 שקלים לתיבת שי תפוזים פרימיום. המחירים כוללים את עלויות המשלוח הבינלאומי, אקספרס עד בית המקבל.

מחיר: החל מ- 329 ₪ כולל משלוח עד בית המקבל.

להזמנות תיבות שי של מטעי בן עזר, טל' 03-6969111

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות