דף הבית / חדשות העיר / "חונים בניגוד לחוק באין מפריע"

"חונים בניגוד לחוק באין מפריע"

רונן דמארי

נהגי משאיות חונים בניגוד לחוק, כך טוענים תושבים בנווה חוף. לידי "גל גפן" הגיע תיעוד של משאיות החונות ברחוב מבצע נועה בשכונה, כאשר לא הרחק מהן מופיע תמרור האוסר בבירור חניית רכב מעל משקל של 4 טון. לדברי התושבים, הם חוששים ממצב בו הרחוב יהפוך למעין חניון לא רשמי של משאיות, כאשר איכות חייהם תיפגע.
תושבת הרחוב אמרה השבוע ל"גל גפן": "בשעות הערב מגיעות משאיות לרחוב שלנו וחונות במפרצי חנייה, למרות שהמקום מיועד בפירוש לרכבים פרטיים. בהתחלה היה מדובר במשאית אחת, אבל עם הזמן התחילו להגיע עוד משאיות. חלק מהן עומדות על שטחים שסמוכים לבתים שלנו, הגיע הזמן שהעירייה תעשה לזה סוף. משאיות צריכות לחנות בחניון מוסדר ולא בין רכבים פרטיים. מעבר לעובדה שזה תופס מקום חנייה, זה גם מהווה מטרד של רעש. כשמשאית מניעה או עושה רוורס, זה רעש קצת יותר חזק מרעש של רכב פרטי. אני יודעת שיש לא מעט תושבים מתוסכלים, אבל הרוב חוששים להתלונן כי הם לא רוצים להסתכסך עם נהגי המשאיות. העירייה צריכה לוודא שהחוק נאכף".
תושב אחר הוסיף: "לא ברור לי למה החברה לביטחון לא שולחת לכאן פקחים שייתנו דו"חות לנהגי המשאיות, שבוחרים להעמיד כאן את המשאיות שלהם. אחרי פעם או פעמיים, אני משוכנע שהם ילמדו את הלקח ויפסיקו לעשות את זה. אף אחד לא מחפש מלחמות, אבל גם לא רוצים שהשכונה תהפוך לחניון של כלי רכב כבד. בשלב הבא יתחילו להעמיד כאן גם טרקטורים אם לא יעשו משהו בנושא".
מהעירייה נמסר בתגובה: "ברוב הרחובות בשכונת נווה חוף קיים תימרור האוסר חניה של רכב כבד. האכיפה נעשית בהתאם לפניות למוקד העירוני. בכל מקרה, אנו נגביר את הסיורים באזור".

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות