n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / פסלים חדשים מתעוררים לחיים: פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים ה- 12 יוצא לדרך! 

פסלים חדשים מתעוררים לחיים: פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים ה- 12 יוצא לדרך! 

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות את הציבור ליהנות מעשרות מיצגים מרהיבים של פסלים חיים ומקוריים, אותם יבצעו מאות אמנים מהארץ ומהעולם. הפסטיבל הבינלאומי יתקיים ברחוב יעקב בעיר, בין התאריכים 4-6 בספטמבר ובמסגרתו יתקיימו גם מיצגים מיוחדים נוספים של מוזיקה ואמנות. 4-6 בספטמבר 2023, בין השעות 21:30-17:30, ברח' יעקב ברחובות, הכניסה חופשית

פסטיבל הפסלים החיים של רחובות קרדיט תמונות אולפני רחובות (3)
פסטיבל הפסלים החיים של רחובות קרדיט תמונות אולפני רחובות

 

עיריית רחובות והחברה העירונית רחובות מזמינות את הציבור ליהנות מעשרות מיצגים מרהיבים של פסלים חיים ומקוריים, אותם יבצעו מאות אמנים מהארץ ומהעולם. הפסטיבל הבינלאומי יתקיים ברחוב יעקב בעיר, בין התאריכים 4-6 בספטמבר ובמסגרתו יתקיימו גם מיצגים מיוחדים נוספים של מוזיקה ואמנות

4-6 בספטמבר 2023, בין השעות 21:30-17:30, ברח' יעקב ברחובות, הכניסה חופשית

כמיטב המסורת, עיריית רחובות והחברה העירונית יקיימו השנה את הפסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים. מדובר בפסטיבל ה-12 במספר וגם השנה הוא צפוי לארח עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ, שייהנו מאומנות משובחת, אינטראקטיבית ומרהיבה המתאימה לכל גיל. הפסטיבל יתקיים בימים שני, שלישי ורביעי בשבוע ( י"ח, י"ט, כ' באלול תשפ"ג)  בין התאריכים 4-6 בספטמבר 2023. השנה צפויה חוויה מרהיבה וצבעונית אף יותר כאשר מעל לפסלים המרהיבים וקהל המבקרים תהיה תלויה תפאורת בדים צבעונית וססגונית. 

אם בעבר היינו צריכים לנסוע לערי בירה ברחבי אירופה על מנת לפגוש מקרוב באמנות הרחוב הפופלרית – אמנות הפסלים החיים, הרי שפסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים שינה זאת. בימי הפסטיבל הקהל הרחב זוכה לפגוש עשרות פסלים ש"מתעוררים לחיים" בשלל דמויות צבעוניות, מרתקות וססגוניות. מיטב אמנים מהארץ ומהעולם לוקחים חלק בפסטיבל, ולצד עשרות האמנים הישראליים, שחלקם חוזרים שוב עם דמויות חדשות, יארח הפסטיבל שישה אמנים בינלאומיים מהולנד, צ'כיה ופולין. כל הפסלים והמיצגים בפסטיבל – מתחדשים השנה, ואין שום פסל או דמות שהופיעו בפסטיבל אי פעם.

השנה צפויה להופיע להקת קצב ותופים בסגנון יפני – "טאיקו לייף", במופע מיוחד לפסטיבל שיגרמו לצופים לחוויה רב חושית מוסיקלית מעוררת השראה לצד אמני אש ותנועה. 

בין המיצגים השנה ישתתף גם מיצג מקורי של אקי"ם ויתקיימו הופעות מיוחדות למען אוכלוסיה עם צרכים מיוחדים בימים שלישי ורביעי (5-6.9) בשעה 16:45. 

 

לדברי אייל פרנקל, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "אנו גאים לקיים גם השנה את הפסטיבל שהפך למסורת ולהביא לתושבי רחובות והסביבה אירוע תרבותי ואמנותי בקנה מידה בינלאומי. מדובר באבן שואבת למשפחות רבות מכל רחבי הארץ וכן לאמנים ולצלמים שתופסים בעדשה רגעים קסומים. אנו גאים להנגיש זו השנה השניה את הפסטיבל גם לאוכלוסיות המיוחדות. הכניסה חופשית וכולכם מוזמנים!".

לדברי ג'קי בכר, מפיק הפסטיבל: "הפסטיבל הוא אחד מהפרויקטים האמנותיים החשובים בישראל במרחב הציבורי והוא מחבר בעצם את כולם ללא הבדל דת, גזע ומין. האמנים וכלל העוסקים במלאכת הפסטיבל מתרגשים עד מאד לפגוש שוב את הקהל הרב, ולהציג את היצירות המופלאות של עולם הפסל החי. אני מצפה לאלפי המבקרים שייהנו מהופעות מגוונות, ססגוניות ושמחות במיוחד".

4-6 בספטמבר 2023, בין השעות 21:30-17:30, ברח' יעקב ברחובות, הכניסה חופשית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה מתוך הרשת

פעילי מחאה הניחו ״שי״ מול ביתה של עידית סילמן. סילמן : ״אני מרחמת עליהם״.

תפריט נגישות