n
דף הבית / רחובות / חדשות רחובות / עיריית רחובות מציגה לתושבים את מפת הפרויקטים המתוכננים בכל רחבי העיר- בכל תחום אפשרי

עיריית רחובות מציגה לתושבים את מפת הפרויקטים המתוכננים בכל רחבי העיר- בכל תחום אפשרי

פרויקט ייחודי ושאפתני מגיע לציבור לאחר כשנה וחצי של הכנות, פיתוח, עיצוב ואיסוף חומרים: מפת החזון של העיר, אשר מביאה בשקיפות לתושבים את מלוא המידע על הפרויקטים המתוכננים בעיר בעתיד הקרוב והרחוק – בכל תחום אפשרי

מפת חזון

העיר רחובות מצויה בתנופת פיתוח חסרת תקדים, ולאחר תכנון של שנים, רבים מהמיזמים מתחילים לצאת לביצוע או לשלבי תכנון מתקדמים כמו למשל התחדשות עירונית בקרית משה ושכונות נוספות, האצטדיון העירוני, פארק תל שלף, הפארק האתגרי, שבילי האופניים ופרויקטים רבים נוספים. פיתוח העיר כולל פרויקטים מתחומים שונים: התחדשות עירונית, תחבורה, חינוך, שימור, פיתוח נופי ועוד. 

על מנת להגביר את השקיפות ולהנגיש את המידע לכל התושבים, יזמה עיריית רחובות, בהובלת מנכ"ל העירייה מאיר דהן פרויקט ייחודי: פיתוח מפה אינטראקטיבית אינטרנטית אשר באמצעותה יוכלו כל תושבי העיר ללמוד על הפרויקטים האסטרטגיים שמקדמת העירייה במגוון תחומים,  וכן על פרויקטים חשובים אשר מצויים או בביצוע או שפיתוחם הסתיים.למעשה באמצעות המפה ניתן ללמוד על תמונת הפיתוח בעיר בעשורים הקרובים בעיר.

מדובר באחד מהפרויקטים הראשונים שיזם דהן עם כניסתו לתפקידו, וכעת בתום כשנה וחצי של איפיון, פיתוח, איסוף חומרים ועיצוב- הסתיים פיתוח הפרויקט האינטראקטיבי. עיצוב המפה עצמה הושלם לפני מספר שבועות ועותקים ממנה תלויים בכניסה לעירייה ובמקומות שונים בעירייה. 

המפה כוללת  כ-32 פרויקטים מתחומים שונים, כאשר לחיצה על פרויקט תאפשר לציבור ללמוד אודות הפרויקט באמצעות הדמיה או סרטון לצד הסבר קצר. 

התחומים שבהם עוסקת המפה הם: תחבורה ציבורית, שימור וחידוש פני העיר, פארקים, התחדשות עירונית, מתחמי תעסוקה ופנאי, חינוך, ובהם מרוכז למעשה החזון לפיתוח העיר ופרויקטים מתוכננים בעתיד הקרוב והרחוק, עם מידע רלוונטי, תמונות והדמיות. 

כך למשל, באמצעות המפה ניתן ללמוד על הפארקים הגדולים המקודמים במרץ ע"י העירייה, פארקים אשר עתידים לשדרג באופן משמעותי ביותר את התשתית הירוקה בעיר – פארק תל שלף, פארק וייסגל החדש, הפארק הצפוני ופארק ההדרים.לצידם, מציגה המפה פרויקטים חשובים שנמצאים בביצוע בימים אלו כמו הפארק האתגרי במתחם וייסגל או שהעבודה עליהם הסתיימה זה מכבר כמו פארק הבוסתן בשכונת מקוב.

מנכ"ל העירייה, מאיר דהן: "אני שמח וגאה על השקת מפת החזון העירוני, בסיומו של תהליך, שנמשך למעלה משנה וחצי, בהשתתפותם של גורמים רבים בעירייה. המפה משקפת את החזון לעיר רחובות בכל פרמטר אפשרי. עוד הישגים רבים נכונו לעיר, ופיתוח משמעותי מעבר לכל מה שנעשה עד כה. ריכוז המידע באמצעות המפה הייחודית הזו מביא להגברת השקיפות ולעליית מדרגה בקשר עם התושבים בכל הקשור לתוכניות של העירייה, ומעניק תמונה עתידית גם לתושבים פוטנציאליים, ליזמים, לבעלי עסקים ועוד. " 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות