דף הבית / כללי / הקרב על הגמר

הקרב על הגמר

הליגה הלאומית לנשים מגיעה לשלב המכריע, והערב (חמישי), ייערך המשחק השלישי והמכריע בין הפועל ראשון לציון לבין בנות הפועל כפר סבא, אחרי ניצחון ביתי לכל אחת מקבוצות בשני המשחקים הראשונים.
למשחק בכפר סבא, הגיעו נערות ראשון לציון אחרי ניצחון קליל במשחק הראשון 81:59, כמה ימים בלבד אחרי שזכו בגביע האיגוד. דניאל קארש בלטה עם 23 נקודות, ניקול מיכאליץ הוסיפה 16. גאיה סלס שהורחקה סיום משחק הגביע, לא שיחקה. וכך, מעודדת מהניצחון הקל, הייתה בטוחה ראשון לציון שהדרך לגמר מול גליל, סלולה. סלס חזרה לסגל האדומות וברוב שלבי המשחק השני, הקבוצה גם הוליכה ביתרון שהגיע כבר לתשע נקודות. אך כפר סבא עם סדרת קליעות מדויקות מחוץ לקשת, הצליחה לאזן את התוצאה ואחר כך גם לקחת את היתרון בדרך לניצחון 64:61 וכפיית משחק שלישי ומכריע. קארש קלעה 16, גילי אייזנר 14, מיכאליץ 12, סלס 7, ברנר 6, שפובלוב 4, בן אליעזר 2.
קבוצת נערות א', שבסגל שלה נמנות לא מעט שחקניות המשחקות גם בקבוצת הליגה הלאומית, העפילה לגמר הקלאסי מול רעננה, אחרי ניצחון בסדרה על הפועל כאוכב. במשחק האחרון הביסו הנערות 92:33 את היריבה שלא באמת הפריעה לאדומות יותר מידי. ניקול מיכאליץ ועדן ציפל, הצטיינו עם 20 כל אחת, גילי אייזנר הוסיפה 13, עמית בן אליעזר 12, תמר ברגל 9, שחר ברנר ואנה שפובלוב 6 כל אחת, גאיה סלס ומאיה צימרינג 3 כל אחת.
השבוע החלה גם סדרת הגמר של נערות ב', בין הפועל ראשון לציון ומכבי רעננה. במשחק האחרון בחצי הגמר, ניצחה ראשון לציון את חיפה 60:49, אחרי ניצחון במשחק הראשון 73:47.
מאיה צימרינג הצטיינה במשחק האחרון עם 18 נקודות. עוד קלעו: מאי רווח 14, עדן ציפל 11, תמר ברגל 8, שיר דובנבוים 4, אלין גולן 3, ליאור בוזגלו 2.

בנות ראשון לציון- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות