n
דף הבית / בת ים / צרכנות בת ים / איך לבחור אינסטלטור מומחה בבת ים?

איך לבחור אינסטלטור מומחה בבת ים?

הבית שלנו נחשב למקום בטוח, עד שמתרחשת בו תקלה. כך למשל, סתימה באסלה היא אחת התופעות המטרידות ביותר הקיימות שמדירות שינה מעינינו ואינן מאפשרות לנו לנהל שגרת חיים תקינה

אינסטלטור
צילום: FREEPIK

לא נעים להיכנס לשירותים ולגלות מים דלוחים שעולים על גדותיהם עם כל ההפרשות. למרבה המזל, יש פתרון לבעיה ובדרך כלל עומדות בפניכם שתי אפשרויות: האחת היא לנסות ולפתוח את הסתימה באופן עצמאי. ואם זה לא עוזר, האפשרות השנייה והבטוחה יותר היא לקרוא לאינסטלטור שיעשה את העבודה במהירות ובקלות. איש מקצוע בבת ים יכול לפתור מגוון רחב של תקלות ביתיות שאינו נותנות לנו מנוח.

 

5 טיפים שיעזרו לכם לבחור אינסטלטור מנצח

כשיש סתימה בשירותים, כתמי עובש על גבי הקירות או סתימה מאסיבית בביוב, אתם יודעים שזה הרגע שבו עליכם להזמין את שירותיו של אינסטלטור בבת ים. אבל לפני שאתם מזמינים את האינסטלטור הראשון שאת שמו אתם קוראים על גבי המגנט, הרשו לנו לתת לכם כמה טיפים למציאת מומחה בבת ים:

 

1. מה לגבי ניסיון?

באינסטלציה, כמו בכל תחום, הניסיון מדבר בעד עצמו. אינסטלטור שיש לו כמה שנים של ניסיון בתחומו יכול לזהות כל תקלה בקלות ולהציע לכם את הפתרון הטוב ביותר. כמובן, לא אחת תוכלו לראות מתלמד אשר מגיע עם מומחה כדי ללמוד ממנו את רזי המקצוע. כאשר מדובר באדם מקצועי, אפשר להיות סמוכים ובטוחים שהוא ילמד את המתלמד הצעיר את כל הדרוש.

 

2.  לא לשכוח את האמינות.

למרבה הצער, קיימים לא מעט חאפרים וחובבנים שמנצלים את חוסר הידע של הלקוח שלהם בתחום האינסטלציה, מבצעים תיקונים קלים מבלי לטפל בבעיה באמת וגובים מחיר בלתי הוגן. אינסטלטורים מסוג זה עושים שם רע לתחום ופוגעים לא פעם בפרנסתם של מומחים איכותיים. כך נוצר מצב שבו אנשים פוחדים להזמין אינסטלטורים כדי לתקן את התקלות הפשוטות ביותר. ניתן להתגבר על הבעיה על ידי ביצוע חיפוש מקדים ומציאת אינסטלטור מומחה. תוכלו לאסוף המלצות, לקרוא מה כתבו אחרים ולמצוא את איש המקצוע הרלוונטי עבורכם.

 

3. מה המחיר שהוא מציע?

אחד הפרמטרים החשובים ביותר לקביעת המקצועיות הוא המחיר שהוא מציע. מומלץ לברר לפני הכול את המחירים הממוצעים בשוק, ורק לאחר מכן לפנות לאינטלטור. אינסטלטור מומחה דואג לעדכן לפרטי פרטים לגבי התקלה שיש לו ולהציע מחיר הוגן. כמו כן, אינסלטור שמכבד את עצמו ידאג להוציא חשבונית מסודרת עם פירוט של כל העבודה שנעשתה. זאת בניגוד לחאפר שידרוש חלק מהכסף במזומן, יספר סיפורים על ביטוח שעליכם לשלם לו ויתחמק מלתת חשבונית על כל הסכום.

 

4. עמידה בלוח הזמנים.

כל מי שקובע אתכם עבודה צריך להציג לכם לוח זמנים. קיימות בעיות אינסטלציה קלות שנפתרות תוך עשר דקות או שעתיים, וישנן בעיות מורכבות יותר שדורשות עבודה של יום שלם. אדם מומחה ידאג להכין אתכם לקראת תהליך התיקון, כך שתדעו לקראת מה אתם הולכים ותוכלו להתארגן מראש.

 

5. אדיבות השירות.

לצד המקצועיות, אי אפשר שלא להזכיר את אדיבות השירות. כל לקוח שמכניס אליו הביתה אינסטלטור חושש בהתחלה. איש מקצוע איכותי יודע להפיג את המתח וליצור תחושת ביטחון באמצעות יחס אדיב כלפי הלקוח. כך שבימינו, אין מספיק לדעת לתקן תקלות, חשוב גם להעניק שירות אישי מכל הלב.

 

לסיכום, ראינו כמה נקודות שכדאי להביא בחשבון כאשר בוחרים אינסטלטור מקצועי ומומחה המכיר את העבודה לעומק יעשה כל שביכולתו כדי לתקן את התקלה במהירות ולהחזיר אתכם לשגרה היום יומית שאתם רגילים אליה.

 

 

 

 

*כתבה שיווקית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2023-06-01 בשעה 11.18.39

המדף של בתי: באתי, בדקתי, המלצתי!

תפריט נגישות