n
דף הבית / רמת גן / עיריית רמת גן זכתה בשורת פרסים בכנס מצטייני המחשוב

עיריית רמת גן זכתה בשורת פרסים בכנס מצטייני המחשוב

בטקס מרשים ומכובד שהתקיים בשבוע שעבר בהשתתפות מאות גופים וחברות במשק, בלטה עיריית רמת גן עם זכייה בעשרות פרויקטים טכנולוגיים וחדשניים במגוון תחומים, המציבים סטנדרטים חדשים באיכות הניהול והשירותים לאזרח ברמת גן.

מוכנות לחירום והטמעת טכנולוגיות מתקדמות: עיריית רמת גן זכתה בשורת פרסים בכנס מצטייני המחשוב

בטקס מרשים ומכובד שהתקיים בשבוע שעבר בהשתתפות מאות גופים וחברות במשק, בלטה עיריית רמת גן עם זכייה בעשרות פרויקטים טכנולוגיים וחדשניים במגוון תחומים, המציבים סטנדרטים חדשים באיכות הניהול והשירותים לאזרח ברמת גן. הפרויקטים נכנסו לפעילות במהלך השנה האחרונה. על הצטיינותה זכתה העירייה גם בתואר ״אלוף האלופים״ ומנהל אגף מערכות מידע בעירייה, קובי נח, זכה בפרס מנמ״ר מצטיין על הובלת ״אחד מגופי הטכנולוגיה המתקדמים בישראל״, כלשון הודעת הזכייה של ועדת האיתור בראשות פרופ׳ גדי אריאב.

מתוך כלל הפרויקטים הזוכים של עיריית רמת גן, בלטו במיוחד פרויקטים הקשורים להיערכות לחירום ולניהול שגרת חירום בעיר. לדוגמא, מרכז ההפעלה בחירום שהוקם לפני כשנה בשיתוף פעולה עם חברת סלקום, פועל כחמ״ל עירוני בעתות מלחמה ובו מרוכזים כלל הגופים העוסקים בניהול חירום, כמו פיקוד העורף, משטרת ישראל והנהלת העירייה.

פרויקט בולט נוסף שזכה בפרס הוא הקמת מרכז השליטה במוקד העירוני החדש, שנבנה גם בעזרת חברת סלקום ונפתח בחודש ספטמבר. מרכז השליטה כולל מעל ל-750 נקודות ומכלולים בהם פרוסים אמצעי תקשורת ומצלמות המעניקים לעירייה יכולת לדעת מה קורה בכל פינה בעיר.

כזכור, עם פרוץ המלחמה עיריית רמת גן פרסה אינטרנט אלחוטי (wifi) בכ-140 מקלטים ציבוריים בעיר, בשיתוף פעולה עם חברת סלקום. גם פרויקט זה זכה להערכה רבה במסגרת פעילות אגף מערכות מידע בעיריית רמת גן.

פרויקט בולט נוסף שזכה בהצטיינות במסגרת הכנס הוא פרויקט ״הקמפוס החכם״ במסגרתו הוכנסו לכיתות הלימוד במספר בתי ספר מסכי מגע אינטרקטיבים, מערך ניהול שיעורים וידע המאגד בתוכו את כלל מערכי השיעור ועוד. פרויקט זה מסייע ללמידה מיטבים לתלמידים ולמורים.

קובי נח, מנמ״ר עיריית רמת גן: “אני שמח וגאה על הזכייה בתחרות It Awards. בשנים האחרונות ובהובלת ראש העיר כרמל שאמה הכהן, עיריית רמת גן שמה בראש סדר העדיפויות לחבר בין העשייה העירונית לטכנולוגיה וחדשנות עם עשרות פרויקטים שונים, בכדי לחזק את הנגישות לתושבים ולהעניק שירות איכותי ובלתי מתפשר בכל תחומי החיים. שיתופי הפעולה של עיריית רמת גן עם גופים שונים הביאו להצלחה גדולה ולפתרונות טכנולוגיים לסוגיות שונות בסדר היום, ובראש ובראשונה מוכנות למלחמה ולשעת חירום. אני מודה לעובדי ועובדות אגף מערכות מידע וחדשנות על ההישג המרשים והמכובד״.

סיון שושן לישע, סמנכ"לית המגזר העסקי בסלקום אמרה על הזכיות: "אנחנו מודים לעיריית רמת גן על השותפות האמיצה והאמון המתמשך בכוחה של סלקום להעניק לעירייה פתרונות איכותיים ואמינים במגוון תחומים. הפרויקטים הזוכים הם חלק משורה של שירותים מתקדמים שמעניקה סלקום לעיריית רמת גן, בעולמות התקשורת והאינטגרציה, החל מסלולר ועד לתחום העיר החכמה והאכיפה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

מוזיאון רמת גן לאמנות ישראלית. צילום- אלעד שריג

יום המוזאונים הבינלאומי 2024 ברמת גן

תפריט נגישות