n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / פיני בלילי: "רק אל תקראו לי כוכב רשת"

פיני בלילי: "רק אל תקראו לי כוכב רשת"

כדורגלן העבר זכה לפופולריות עצומה ברשתות החברתיות בשל העובדה שהוא נוהג להתלבש בבגדים צבעוניים, לנעול נעליים בצבעים הפוכים ולפרסם משפטי חוכמת חיים. לפני שבוע חגג בלילי יום הולדת 44 וקיבל מתנה מפתיעה (רמז: הוא שוב עומד להפוך לכוכב)

בלילי 33
צילום: פיני בלילי עמוד האינסטגרם

למתנה הזאת פיני בלילי לא ציפה. בשבוע שעבר חגג כדורגלן העבר ואושיית הרשת בהווה יום הולדת 44 והופתע לשמוע כי לראשונה בחייו יזכה לטייטל נוסף. מעתה אימרו: פיני בלילי שחקן סדרות!

בלילי, כיום איש העסקים, מספר שהוא ממציא את עצמו בכל פעם מחדש ולא נח לרגע.

בעברו היה חלוץ אגדי בהפועל תל אביב ומי שתרם לזכייתה בגביע המדינה ב-1999 ובדאבל בשנת 2000 ובהמשך הפך לכוכב בטורקיה שם שיחק במספר קבוצות.

בלילי מתגורר במערב ראשון לציון, נשוי ואב לארבע ילדים. הוא מוחצן, דינמי, אוהב אנשים ונראה שהפך את התחביב לעבודה בשם "שיתופי פעולה אסטרטגים".

למי שלא התוודע לתופעה נספר כי בלילי הפך בחודשים האחרונים לכוכב ויראלי ברשתות החברתיות בשל העובדה שהוא לא טורח לבזבז זמן על התאמת צבעים. הוא נוהג להעלות מדי יום תמונות שלו בבגדים מוחצנים וצבעוניים כשהוא נועל נעליים בצבעים שונים (בכל רגל נעל בצבע שונה) ומצרף משפטי חוכמה ("פעם הייתי חלש. היום אני חזק מספיק להגן על הילד שבי", "תעבוד כל כך קשה שהשונאים שלך ישאלו אם אתה מחפש עובדים", "תתאהב באדם שנהנה מהשיגעונות שלך לא באידיוט שמכריח אותך להיות נורמאלי" ועוד ועוד).

אתה ממש שובר את קוד הלבוש שנהוג!

"אני יודע שיש קודים, אבל הם לא בשבילי. אני עושה מה שנוח לי. יש אנשים שאומרים 'לצד מכנסיים חלקים לובשים חולצה צבעונית'. יש כאלה שאומרים 'לצד מכנסיים צבעוניים שמים חולצה חלקה'. אותי זה לא מחייב. אני שם צבעוני על צבעוני".

מתנת יום ההולדת המפתיעה שקיבל לרגל חגיגות ה-44 היתה מחברת הוט. לראשונה בחייו בלילי יככב על מסך הטלוויזיה ולא ככדורגלן, אלא כשחקן! בלילי לוהק לדרמת הפשע "שלומי 6" ויגלם את דמותו של מאמן נבחרת הכדורגל האולימפית, ששם את עיניו על כדורגלן מבטיח שנמצא תחת איומים של העולם התחתון. בלילי יככב למד ישראל אטיאס, גל מלכה, דני שטג ועוד.

ואם תהיתם איך הוא חגג את יום ההולדת, אז בניגוד למוחצנות שלו החגיגה היתה צנועה מאוד. בלילי חגג בביתו בשיעור תורה עם חברים קרובים ולא במסיבות ראוותניות כפי שנהג לחגוג בעבר. "זה מה שהרגיש לי השנה לעשות וזה מה שעשיתי. אין לזה הסבר מיוחד. זכיתי לחגוג יום הולדת בערב ראש חודש תמוז, וממש התרגשתי".

בלילי
בקרוב על מסך הטלוויזיה שלכם. פיני בלילי

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 15.43.46_eb03100d

ראשון לציון: שריפה בדירה ברחוב הרצל

תפריט נגישות