n
דף הבית / בת ים / המקום החדש לסטודנטים של בת ים

המקום החדש לסטודנטים של בת ים

חלל סטודנטים חדש בעיר ייפתח בקרוב

כיתה סטודנטים צילום מרכז הצעירים בתיה (4)

עיריית בת-ים בשיתוף עם מרכז הצעירים 'בתיה' משיקה את חלל הסטודנטים החדש שייפתח בבת-ים. המתחם נוצר ותוכנן לאור שיח עם צעירי העיר אשר העלו את הצורך בכך ונועד כדי להעניק לסטודנטים את סביבת הלימודים החדשנית ביותר והמהנה ביותר. עוד יוכלו הסטודנטים לסייע אחד לשני באתגרים השונים וחלוקת ידע אקדמי וליצור מתחמי לימוד אישיים וקבוצתיים.

כיתה סטודנטים צילום מרכז הצעירים בתיה (1)

החלל יהיה פתוח החל מה- 13.2 לרווחת צעירי העיר על מנת שיוכלו ללמוד לאורך כל תקופת הלימודים בשגרה ובתקופות המבחנים ויכלול: פינות ישיבה, שולחנות מותאמים למחשבים, פינה להכנות לפרזנטציות, אינטרנט מהיר וחופשי, פינות קפה ועוד. המתחם יפעל בימים ראשון-חמישי בשעות 07:30-22:00.

צעד זה מצטרף לשורת צעדים הנעשים עבור הצעירים בבת-ים כגון: שלל הרצאות, ליווי מקצועי לחיילים משוחררים, מגוון מופעים וסדנאות, קבלת מלגות, תוכניות לימוד, קורסים ועוד.

כיתה סטודנטים צילום מרכז הצעירים בתיה (2)

הפתיחה תתקיים ביום שלישי, 13.2 ,רח' רהב 7- מרכז צעירים בת-ים, בשעה 19:30 במעמד: ראש העיר, הנהלת העיר, צעירי בת-ים, תושבות ותושבים בכניסה חופשית.

ממרכז הצעירים 'בתיה' נמסר: "אנו מתרגשים לפתוח את החלל הכי שווה בעיר, אשר נועד לענות על צורך משמעותי עבור הסטודנטים שלנו. מזמינים את כולם להגיע ולעשות שימוש במרחב החדש" 

לפרטים נוספים ויצירת קשר- מרכז צעירים 'בתיה': 054-6689627

כיתה סטודנטים צילום מרכז הצעירים בתיה (3)

צילומים: מרכז הצעירים "בתיה" בת ים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות