דף הבית / חדשות העיר / רוקדים, לומדים ונהנים

רוקדים, לומדים ונהנים

רונן דמארי

ציבור הגמלאים מוזמן: בין שלל הפעילויות, נפתחה לאחרונה הרשמה לקורס ייחודי – ריקוד יווני לפי הפולקלור של כפרי יוון. כמו כן יכולים הגמלאים ליהנות מקורס אנגלית בכל הרמות המתקיים בקבוצות קטנות, קורס צרפתית, קורס מחשבים למתחילים וקורס להכרת הטלפון החכם.
הקורסים האלו מצטרפים לפעילויות הקיימות, ביניהן קורס פסיפס בו לומדים המשתתפים ליצור עבודת אומנות מאריחי קרמיקה צבעוניים, השברים יוצרים רצף צבעוני מעניין ומילוי המישקים משלים את היצירה. הקורס מועבר בהדרכה אישית ומקצועית על ידי אורה בלומנטל, ומתקיים בקבוצה קטנה של עד חמישה תלמידים בקורס וקורס ציור חווייתי המועבר ע"י אומנית כרמלה ברילינג, הקורס חודשי וניתן להצטרף אליו בכל שלב.
יו"ר ההסתדרות במרחב, זורי מזרחי, חרט על דגלו את הפעילות למען רווחת הגמלאים ודואג בנוסף להרצאות מרתקות ומגוונות עבור 12 המועדונים השונים הפועלים במרחב.
מחזיקת תיק הגמלאים במרחב, הדס אלכורת, מסרה ל"גל גפן": "אני מזמינה את כלל הגמלאים באזור שלנו להגיע וליהנות מהפעילויות הרבות שאנו מקיימים למענם. כל אחד וכל אחת יוכלו למצוא תחום עניין שקרוב אליהם ולהעביר בנחת את זמנם הפנוי".
יו"ר המרחב בהסתדרות, זורי מזרחי, מסר השבוע ל"גל גפן": "אנו ממשיכים כל העת לחפש אפיקים חדשים שיעניינו את ציבור הגמלאים ויעשירו אותו בתכנים מעניינים. הגמלאים שלנו נהנים מחוגים שונים, פעילויות, הרצאות וטיולים. אנחנו מזמינים את כלל הגמלאים והגמלאיות בראשון לציון והסביבה להגיע ולקחת חלק בפעילות המהנה. אנחנו תמיד כאן למענם".

גמלאים המעוניינים ליטול חלק בפעילויות מוזמנים להתקשר 03-9687064/65 אורה, מימי, הדס.

צילום: באדיבות ההסתדרות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם:

מעבדת סמים צילום דוברות משטרת ישראל

עשרות ק"ג של סמים נתפסו בדירה בבת ים

תפריט נגישות