n
דף הבית / בת ים / חג שני קשה בבת ים עם טביעות, תאונה ויריות

חג שני קשה בבת ים עם טביעות, תאונה ויריות

אישה במצב אנוש וצעיר נוסף שטבע, מצטרפים לרשימה שהולכת ומתארכת של אנשים הטובעים מול חופי בת ים. אדם נפצע בתאונה ויריות סמוך לטיילת בחג השני הקשה שעבר על העיר

טביעה חוף ים צילום תיעוד מבצעי מדא
אירוע הטביעה בחוף הגולשים- צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בבוקר יום שלישי, ערב החג השני, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על הולך רגל שנפגע מרכב, ברחוב השיקמה בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 50 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

עוד באותו היום בשעות אחר הצהריים, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על טביעה בחוף הגולשים בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א, יחד עם צוותי רפואה של איחוד הצלה, העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה באישה כבת 57 שנמשתה מהמים ללא הכרה.

החובשים מיחידת האופנועים של מד"א יוסף ששון וכפיר ורסנו סיפרו: "חנינו את האופנועים בטיילת וירדנו במהירות לקו המים עם כל הציוד הרפואי. אזרחים שהיו במקום סיפרו לנו שהם ראו את האישה במים ומשו אותה לחוף כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. תייר מצרפת, רופא בהכשרתו, שהיה במקרה בחוף התחיל את הטיפול הרפואי וביצע בה פעולות החייאה בסיסיות. המשכנו את הטיפול הרפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות. העברנו אותה תוך המשך ביצוע פעולות החייאה לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותה להמשך טיפול בבית החולים כשמצבה קריטי."

בדיוק יממה לאחר מכן, עוד מקרה טביעה בבת ים: בשעות אחר הצהריים של יום רביעי, התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון על גולש רוח שנפצע וטבע במהלך גלישה בחוף הנפרד בבת ים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אל בית החולים וולפסון, גבר כבן 20 במצב בינוני בהכרה לאחר שבלע מים עם חבלות בפלג גופו העליון. זהו מקרה הטביעה הרביעי מול חופי בת ים שמתרחש בימים האחרונים.

בלילה בין שלישי לרביעי, התרחש אירוע חריג ברחוב מסריק סמוך לטיילת, כשאלמונים הגיעו עם קטנוע וירו צרור יריות אל עבר אחד הבניינים ברחוב. המשטרה פתחה בחקירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות