n
דף הבית / בת ים / האישום: סחר בנשים מרוסיה ובלארוס

האישום: סחר בנשים מרוסיה ובלארוס

שלושה גברים תושבי ראשון לציון ובת ים, נאשמים בסחר בנשים גם מישראל וגם מחו"ל ובהלבנת הון

אזיקים עצורה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

כחודש לאחר שנעצרו, הוגש כתב אישום חמור כנגד 3 תושבי ראשון לציון ובת ים בני 38, 47, 53 בגין ניהול רשת לסחר בנשים מישראל, רוסיה ובלארוס. בנוסף מואשמים השלושה גם בהלבנת הון והבאה לידי זנות.

על פי כתב האישום, הנאשמים היו אחראיים על ניהול הרשת ועסקו בסחר בנשים במטרה לסרסר בהן. אחד מהנאשמים היה אחראי על ייבוא הנשים מרוסיה ובלארוס, השני על הבאת לקוחות לעסק המפוקפק.

הם דאגו לתדרך את הנשים איך להתנהג עם נחיתתן בארץ ואיך לדבר עם הפקחים בביקורת הגבולות בנתב"ג. על פי כתב האישום, הם שיקרו לנשים כשאמרו להן שלא יצטרכו לקיים יחסי מין אם לא יירצו, אך בפועל הוכרחו לעשות זאת. כמו כן הבטיחו להן הכנסה של עשרות אלפי שקלים כל חודש.

העסק פעל כמו מכונה משומנת כשנשכרו נהגים ואף נערך שיווק אגרסיבי לעסק בעיקר ברשת הטלגרם. הנשים שוכנו בדירות שנשכרו בבת ים ובנוסף ללחץ לקיים יחסי מין, גם הופעל לחץ על חלקן, להשתמש בסמים על מנת להיות עם כמה שיותר גברים בזמן קצר.

בכתב האישום מצויין כי השלושה הצליחו להכניס מהעסק מאות אלפי שקלים. חלק מהכסף נשלח לחו"ל לשותפים נוספים, על מנת להביא לארץ נשים לישראל. המשפט צפוי להפתח בקרוב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

55

הדי פיצוצים נשמעו באזור המרכז

תפריט נגישות