n
דף הבית / בת ים / תושבי בת ים וראשון לציון חשודים בייבוא וסחר בנשים

תושבי בת ים וראשון לציון חשודים בייבוא וסחר בנשים

15 גברים ונשים נעצרו הלילה (בין שלישי לרביעי) בחשד לייבוא נשים מבלארוס לצורך עיסוק בזנות. בין העצורים- מספר תושבי בת ים וראשון לציון

אזיקים עצורה צילום דוברות משטרת ישראל
צילום ארכיון: דוברות משטרת ישראל

תושבי בת ים וראשון לציון נמצאים בין 15 החשודים שהמשטרה עצרה הלילה (בין שלישי לרביעי) בחשד לייבוא נשים מאוקראינה ובלארוס לצורך זנות בישראל. בנוסף, נתפסו רכבי יוקרה וגם מאות אלפי שקלים במזומן.

כסף שטרות צילום דוברות משטרת ישראל

על פי החשד בראש הכנופיה עמדו 4 מהחשודים שתפעלו את העסק כמו מכונה. אחרי שהנשים היו מוברחות לארץ בשמות בדויים, דאגו להם למקומות לינה במלונות בבת ים ואף להסעות אל הגברים אליהם "הוזמנו". חלק מהנשים, כלל לא ידעו מה מטרת הבאתן ארצה.

בחקירה אף נחשף כי חברי הכנופיה סיפקו סמים קשים לחלק מהנשים, כדי שהניצול שלהן יהיה מקסימלי. הן עבדו בזנות במשך 9 שעות ביום, כך על פי עדותה של אחת הנשים. עד כה נחשפו 7 נשים שמשתפות פעולה עם המשטרה, אך החשד הוא שעשרות רבות של נשים היו חלק מהרשת, חלקן כבר חזרו לארץ מולדתן.

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני: "מדובר באחת מהפרשיות המשמעותיות והערכיות שנוהלו בימ"ר לכיש בשנים האחרונות, לאור העובדה שמדובר בעבירות חמורות של סחר בבני אדם בכלל ובנשים בפרט, כאשר העבריינים ניצלו את מצבן האישי והכלכלי לרווחתם האישית, תוך שהם מתייחסים אליהן כסחורה בשוק של אספקת שירותי ומין וכך אף הציגו אותן ללקוחות.

הצלחנו בעקבות מידע מודיעיני לחשוף לאט לאט את גודלה של הרשת, שאף בשלבי החקירה הסמויה המשיכה להתפתח, כשלכל אחד מהמעורבים תפקיד מוגדר, החל מאיתור הנשים הקורבנות בחו"ל והבאתן ארצה, יצירת מערך שיווקן ללקוחות, וגביית הכספים והלבנתם. מדובר בתעשייה שיש בה כסף רב וביכולתה באמצעות ניהול רשת כמו זו שחשפנו, לגלגל עשרות מיליוני שקלים לאורך מספר שנים".

עצור אזיקים צילום דוברות משטרת ישראל

צילומים: דוברות משטרת ישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

11 (4)

מאות השתתפו בהפנינג פסח במקווה ישראל

תפריט נגישות