n
דף הבית / ראשון-לציון / חדשות ראשון-לציון / מפץ דתי-חרדי בראשון לציון: שתי סיעות מכהנות במועצת העיר מתאחדות לכוח משותף

מפץ דתי-חרדי בראשון לציון: שתי סיעות מכהנות במועצת העיר מתאחדות לכוח משותף

יומיים אחרי האיחוד ההיסטורי בין שס לציבור הדתי לאומי ע"י טל נאור ואוהד אוזן ולאחר שקראו בפומבי לג'מיל להתאחד בוחר ג'מיל לסרב להצעה ולהמשיך בנפרד עם סיעת מאמינים בראשון שנתמכת ע"י דגל התורה ונועם חדד.

משה גפני צילום שמואל ג'מיל
צילום: שמואל ג'מיל

הבוקר (רביעי), נפגשו במשרדי דגל התורה חברי המועצה שמואל גמיל ונועם חדד והכריזו על ריצה משותפת, לגל גפן נודע שלמרות המגעים המתקיימים לאחרונה בין הנהגת שס לבין שמואל ג'מיל, ולמרות ההצעות הנדיבות שהציעו בשס לגמיל האחרון בחר ללכת לנפרד ולהיתמך ע"י חבר המועצה החדש נועם חדד.

השניים הציגו הבוקר באופן רשמי את ריצתם המשותפת, בתקווה שיצליחו לנגוס בקולות המפלגה המאוחדת של שס וסרוגים, מה שכנראה מביא לסיום הדיבורים והציפייה לאחדות של כל הקהילות החרדיות והדתיות בעיר ויוביל לפיצול הקולות של שס שמובילה איחוד רחב אל מול מפלגה נוספת לצידה.

השניים מציגים גם תמונת אחדות יחד עם יואב יעקב, גבאי בית כנסת במערב העיר שרק אתמול הודיע למקרוביו על כוונתו לתמוך בשס כדי לאחד כוחות ולחזק את הכח הספרדי בעיר.

"יש לנו נסיון מוכח בעבודה למען הציבור כחברי מועצה מכהנים" אומרים חברי המועצה שמואל גמיל ונועם חדד "אנחנו מגיעים לציבור עם קבלות של עשייה בעבר ובהווה".

בהנהגת "ש"ס – חזית דתית חברתית מאוחדת" אומרים לגל גפן "הצטערנו לשמוע שג'מיל דחה את ההזדמנות ההיסטורית לאחדות, הצענו לו שותפות מלאה בהנהגה ואת התפקיד הבכיר וניסינו לעשות הכל כדי למנוע את הפילוג המסתמן ועכשיו מסתבר שהם בחרו לייצר "אחדות מדומה" כדי לתרץ את חוסר הרצון בריצה המשותפת אבל אנחנו לא מתייאשים וקוראים גם מעל במה זו לחבר המועצה ג'מיל – האחדות תלויה רק בך, גלה מנהיגות והצטרף להובלת המפלגה המאוחדת כמו שכל רבני העיר מבקשים בשבועות האחרונים, אל תתן ידך למחלוקת".

האם זה ישכנע את גמיל? ימים יגידו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

WhatsApp Image 2024-05-01 at 20.22.17_e3209b7e

רכב התהפך על גשר קיבוץ גלויות

תפריט נגישות